**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 17 juli 2016

Av Lind@ - 17 juli 2016 14:56

Att så skönt att bara "va" & skrota runt i mjukisbyxor, baka lite, gå långpromenader, läsa, kolla nåt inslag på nån playkanal :)
I L O V E I T :)
Igår blev det rensning i kylskåpet! Välbehövligt. Herregud så mycket jag hade där..
Ska verkligen försöka att inte handla hem massa sånt som sen bara står och blir för gammalt.
Lite nya fröknäcken att ha till kommande picknickar och fikatillfällen är alltid bra + ny granola. Tog med en omgång till Berit och hon gillade den skarpt. Vi är helt inne på samma linje vad gäller kost och socker osv. Åt väldigt nyttigt där, tja förutom glassen då :)
En långpromenad blev det oxå igår. Rätt ömma muskler efter fredagens Tabatapass som var fokus ben och tunga vikter :)

Idag började jag dagen med powerwalk runt Alandsryd. Frukosten efter sen smakade ju såklart extra gött :)

Fick tips på nytt fröknäcke av Ylvamasserar på instagram och det har jag gjort idag. Kryddade med kardemumma och kanel och det blev så krispigt och gott!!

Nu ska jag unna mig en liten stunds vila på soffan med en bok :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards