**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 10 september 2016

Av Lind@ - 10 september 2016 12:25

Var iväg på ett jobbevent i veckan och lyckades få sviten! Alltså huuuur glad blev inte jag? ;)
Har aldrig sovit i en skönare säng! Var tvungen att fråga i receptionen och det var en Jensensäng. Förmodligen svindyr :)
Inte ofta jag får följa med på kundgrejer så jag njöt av varje minut! Massa trevliga människor, god mat, aktiviteter och middag på kvällen.
Fick prova Segway under dagen och My God vad KUL!!! helt frälst efter typ 2 minuter :)
Ett lyxigt avbrott i vardagen och jag fick en riktig energiboost ;)

Av Lind@ - 10 september 2016 12:18

Säsongen är nu igång igen.
Söndag lunch och måndag em är det konståkning som gäller för tjejerna.
Har fått plocka fram tjocka jackan och fodrade skor redan. Kallt i ishallen :)

Av Lind@ - 10 september 2016 12:12

Av mig fick Olivia en resa till Växjö i födelsedagspresent.
Vi åkte lördag fm och startade med lunch på Samarkand i Växjö. Strosade i affärer och provade och donade. Olivia har fått upp ögonen för shopping. Hade behövt större plånbok :)
Vid kl 14 körde vi tvärsöver vägen och checkade in på Scandic. Chillade lite på rummet innan vi knallade över till shoppingcentret igen. Blev några små inköp. Kaffe på EspressoHouse och lite småhandling inför kvällen.
Blev middag på hotellet och sen mys på rummet på kvällen.
Alice var hos mormor och morfar när vi var iväg.
Efter lite sovmorgon på söndagen proppade vi magarna fulla med hotellfrukosten :)
Sen styrde vi kosan mot Värnamo igen.
Mysig helg med stora hjärtat :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards