**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 1 december 2016

Av Lind@ - 1 december 2016 18:06

Alltid nåt speciellt med nya kalendrar tycker jag. Andas nystart på nåt sätt.
Har senaste åren gjort personliga kalendrar men har inte riktigt haft orken att göra det..

Har fått chansen att via www.kalenderkungen.se få testa deras Lilla Familjekalender samt kalendern Ett skönare liv.


Lilla Familjekalendern har 3 kolumner, en var för oss tjejer. Lagom stora rutor att skriva i, veckorna tydligt markerade, namnsdagar och röda dagar markerade! Toppen skulle jag säga :)

Ett skönare liv - låter härligt tycker jag!
Men ligger rätt mycket allvarsamma texter bakom. Fick mig en funderare direkt när jag började bläddra. Känns bra att få lite stöd under kommande år och ta sig tid för reflektion. Det behöver vi alla tror jag.
Passar bra in i mitt nya yogainspirerade liv :)



I samarbete med Kalenderkungen

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards