**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under september 2011

Av Lind@ - 25 september 2011 09:03


Denna helgen har gått i lugnets tecken ... jag har haft lite halsont och inte varit riktigt på "g".


Tog mig lite egentid ner på stan igår förmiddag, skönt att få några timmar på stan själv och kunna kika runt i egen takt och utan att känna att det alltid är en tid som ska passas.

Var ute efter ett par kängor av nåt slag men just dom som jag har målat upp på näthinnan gick inte att uppbringa i Värnamo  


Det blev en tröja och en kofta på HM och strumpor till Olivia (ovanligt att jag shoppar där !!  )


På eftermiddagen när Alice sov så sov jag oxå en runda och efter det var det svårt att överhudtaget komma igång igen...


Blev en god Kycklinggratäng med bla vitlök, parmesan & sweet chilisås och vin till det igårkväll och sen soffhäng innan jag somnade ifrån filmen vi börjat kolla på ...


Bus i soffan lördag morron 


Olivia hjälper Alice med att ta på bjöjan


Olivia och Fidde gör Gulaschsoppa till lunch 


Alice gillar att traska runt i mammas skor 


  

Av Lind@ - 25 september 2011 08:58



I fredags var det dags att träffa gamla jobbargänget - denna gången hos goa Camilla.


Sen sist så har Hida hunnit få barn nummer 2, en söt liten tjej som heter Inez.


Anita var inte med denna gången, hon är på Cypern och har det gött !!


Vi bjöds på smarrig mat och det blev som vanligt mycket tjöt och skratt - Herregud vad jag saknar mina gamla kollegor !!


Camilla och Anneli

 

Tintin och Lillemor

 

Hida med sin lilla Inez som är 7 veckor    

Av Lind@ - 19 september 2011 20:18


Äntligen är den ute !!


I stort sett när hon började skolan så var det en tand som började bli lite lös ...


Sen har hon vickat och vickat och VICKAT på denna tand & ikväll kom då äntligen kvällen då den lossnade helt ...!!


Fidde var på den med en megatång först men fick inget bra tag & sen vickade hon själs så den lossnade :)


Nu har hon lagt den i ett glas och kanske kanske blir det en pengar över natten  


     



Av Lind@ - 19 september 2011 19:57


I helgen var jag med ett gäng med "Schenker-tjejer" utanför Markaryd och red på Islandshästar !!!


Snacka om kul !! och ajajaj vad det känns i baken idag, men det är det värt  


Kan inte riktigt smälta det faktum att det är 20 (!!) år sen jag slutade rida - när jag satte mig på hästryggen så kändes det faktiskt inte så länge sen.

Har ju ridit några gånger sen jag "slutade", men inget regelbundet.


Hade inte med mig kameran så detta kortet har jag lånat från Anna.


   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards