**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under augusti 2016

Av Lind@ - 28 augusti 2016 15:39

Jättelyckad kväll igår!!
Sofia, Andreas, Anne och Emma var här på lite mat och förfest (bartömning, haha) före vi intog stan.
Tack kära ni för en jättekul kväll :)

Kvällens outfit!

Lite feststylad :)

En dansgolvsgroupie :)

Av Lind@ - 27 augusti 2016 15:47

Sovmorgon, långpromenad med Träningspodden i lurarna, solstol & matförberedelser inför kvällen.
Ungefär vad jag har mäktat med idag :)
Länge sen jag var ute på galej 5 (!!) dar i rad!
Veckan går till historien!!
Ikväll blir det Grand Finale på Värnamodagarna.
;)

Av Lind@ - 24 augusti 2016 23:32

Modevisning igår!
Så-ska-det-låta ikväll med Babsan och bröderna Rongedal!! Gryyyyymt bra!
Imorgon blir det utekväll med jobbet :)
Jodå - jag är på g detta året ;)

Av Lind@ - 23 augusti 2016 22:45

Lyx i fredags att få äppelpaj när vi anlände till stugan :)
Nu drar konståkningen för tjejerna igång på helgerna så dröjer nog innan det blir nästa Halmstadtur..

Av Lind@ - 20 augusti 2016 19:46

Försöker mig på att snappa lite ;)
Går göra rätt mycket knasiga bilder - den ena fulare än den andra :)
Dom allra lajaste valde jag bort här :)

Av Lind@ - 14 augusti 2016 19:39

Alltså ibland får man till dom där experimenten i köket!
Ikväll är en sån dag!!
Hemmagjord kikärtstortilla, äggröra med parmesan och fetaost och toppad med sallad och grönsaker och lite god olivolja!
Låter kanske inte så smarrigt men wow vad gott det var. Faktiskt riktigt nöjd med denna nykomponerade rätt :)
SLURP!

Av Lind@ - 13 augusti 2016 20:38

Bra pris på Icas räkor i plastburk som dessutom är som handskalade!
Så räksallad i dagarna två blev det visst :)
Med tillhörande rödtjut ;)
Enklare kan det knappast bli! Och inte mycket godare heller :)
Om man frågar mig!
MUMS!

Av Lind@ - 12 augusti 2016 15:22

Borde nog försöka få i mig en sån här "cocktail" varje dag... Men ueäh, jag har sååå svårt att svälja såna där stora hemska piller!
Men idag tvingade jag ner dom!
Tänker att det kanske behövs en vitaminboost för att stärka kroppen nu när jobb/skola drar igång :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards