**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under juni 2018

Av Lind@ - 23 juni 2018 13:58

Huuur underbar midsommardag?

Jätteunderbar :)

Bara en sak som fattas just nu ...

Av Lind@ - 22 juni 2018 16:47

Önskar vi från Halmstad :)

Av Lind@ - 18 juni 2018 02:11

Alltså vad är detta???

I fredags började jag återigen känna av halsen.
Höger sida och öm lymfkörtel (har jag som egen läkare satt som diagnos) haha.

Valde dock att träna aerobicintervall i lördags morse och det kändes okey men lite segare än vanligt (pga bubbel & lite sömn på natten).
Tog en ipren sen när jag kom hem och blev lite piggare, dvs onda knölen kändes inte.
Rätt lugn dag med cykeltur till bibblan och hem igen.

Söndag morse. Ungefär samma status. Valde återigen träning i form av veckans jobbigaste träningstimme.
Step up & Tabata.
URJOBBIGT!
Men galet kul!

Under em börjar väster sida ömma också och det blir bara värre. Sväljer obehindrat och inte ont "inne" i halsen.

Vid 21tiden tar jag febern. 36.9
Men kroppen känns inte alls bra!

En halvtimme senare visar tempen 37.6 & sen har det fortsatt uppåt och är nu 38.4

Kan knappt röra huvudet i sidled pga smärta.

Vilket mög!

På nya jobbet börjar dom väl undra?!
Hade ju halsont och var hemma en fredag för nån vecka sen..

Detta var före kroppen totalt bestämde sig för att ge mig feber..!

Av Lind@ - 11 juni 2018 22:27

Rök ju på ett jädra halsont i slutet av förra veckan!
Var hemma från jobbet i fredags och SOV och kurerade mig med alla medikamente jag kunde komma på :)

Barnen åkte till Halmstad med mamma och pappa på fredag em. Jag var såpass att jag kunde köra ner lörd fm.
Var dock risig hela dan..

Kunde inte hålla Sallie på hela helgen då jag var rädd att smitta henne.

Blev iallafall en supermysig och VARM helg :)

Av Lind@ - 8 juni 2018 13:27

Bhuuhuuu...
Är sjuk idag!

Så jädra ont i halsen.
Helt tjock i hela svalget och öm uppåt öronen.

Nä fy detta hade jag inte beställt!

Barnen får åka med mamma och pappa ner till stugan i em & jag får komma efter när jag orkar köra.

Av Lind@ - 6 juni 2018 17:55

Fick ett recept av min chef på kringlor som hennes mormor brukade baka!
Smör, grädde, rågsikt, socker & hjorthornsalt.
Mums va goda!

Inga "hålla-igen-kringlor" direkt. Men nån gång får man baka "vanligt".
Tjejerna gillade dom iaf. Å jag med!

Rev av 8block Tabata på vardagsrumsgolvet i fm med!
Måste bli bättre på hemmaträning!
Är ju så smidigt och man är på hemmaplan om barnen vill nåt. Har ju massa redskap så det är inte det som fattas..

Blev inget Apladelen denna Nationaldag! Olivia har feber, ont i halsen och lite hängig.
Piggare nu som tur är!

Gött med en ledig dag mitt i veckan. Me like!

Av Lind@ - 6 juni 2018 08:17

Bloggandet går lite i vågor kan man väl säga ?

Sen sist har jag blivit faster till en liten Sallie , som föddes 3 Maj.
Bedårande söt är hon ?

Vädret senaste månaden har ju varit ljuvligt.

Jag började nytt jobb den 24 April!!
Tillbaka till transportbranschen och det känns så bra ?
Min elcykel har rullat många mil tur & retur till jobbet redan.
Äääääälskar att kunna cykla till jobbet ?

Bildbomb nedan från senaste tiden ?

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards