**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under februari 2018

Av Lind@ - 24 februari 2018 11:43

Jisses - ibland får man dra på munnen lite extra!


Helt plötsligt säger Alice till mig:

  • Mamma - är kuk mage?
  • Jag blir väldigt ställd och frågar - vad menar du
  • Varpå hon säger igen - ja, är kuk mage?
  • Då får jag fram att - det är ju snopp (om det är det hon är ute efter?)
  • Hon säger igen - men mage då?
  • Olivia hör konversationen och gör ett inägg - MEN ALICE, det är ju BUK!
  • Varpå Alice säger - JAHAAAA - jag blandar alltid ihop det!

  

Ibland bjussar barnen på alldeles underbara roligheter   

Detta var absolut ett sånt som var tvunget att förevigas. HAHAHA

Av Lind@ - 4 februari 2018 19:15



Olivia gillar att ta roliga kort på oss :)

En skön helg till ända.

Handling, läxor, småstädning, matlagning, återhämtning, fika, träning, Mello, kolla ikapp serier, tvätta, byta sängkläder...osv

En helg går fort. F Ö R fort!
Vill ha mer helg ;)

Nu lite kvällsmys med tjejerna. Eller det är min plan. Om dom är med på det återstår att se :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards