**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under februari 2015

Av Lind@ - 27 februari 2015 17:29


Föräldraledig fredag & som vanligt så känns det underbart med dom här lediga dagarna! Njuter i fulla drag   


Att få umgås med barnen den här "extradagen" är balsam för själen   


Olivia har studiedag idag och hon blev upphämtad på förmiddagen av Fidde. Dom har varit i Hestra och åkt skidor idag.


Alice och jag har bla varit en vända i ishallen och åkt skridskor! Så kul det är !!


 



 



Av Lind@ - 25 februari 2015 19:19


Alice har haft dubbla rader med två tänder i underkäken ett tag. Den nya tanden har liksom kommit upp innanför den gamla.
Jättemysko!
I måndags sa jag till henne att dra till i den gamla tanden och den blev superlös på en gång!
Igår var det sååå nära att den lossnade men jag fick bara toucha den, INGET MER!
För en stund sen så sa Olivia till henne att vicka på den åt sidorna och VIPS så var den ute!
Snacka om att hon blev stolt över att ha dragit ut den SJÄLV :)

Av Lind@ - 22 februari 2015 11:25



Lördagkväll och min fantastiska kille fick till en PERFEKT älgkalvsfilé som smälte i munnen     

Ugnsrostade rotfrukter och champinjonsås serverade vi till och det var en superkombo!


   

Mörk mobilbild får duga..


Vattnas i munnen bara jag tänker på HUR GOTT det var    



Av Lind@ - 21 februari 2015 12:22


Idag fyller brorsan 38! GRATTIS !!!   


Vi firade honom igårkväll och traditionsenligt så blev vi bjudna på gooood smörgåstårta från hemlig kallskänka   


Av oss fick ha en en ny parfym som verkade falla honom i smaken (eller lukten   )

Paco Rabannes "One million" med tillhörande deo fanns i vårt paket.


Olivia hade gjort ett armband och en ring av gumiband - syns på ena bilden. Hon är för go   


En ny mixerstav med diverse tillbehör fick han av mamma och pappa så nu kan kökskunskaperna ta sig en nivå upp   


Tjejerna var på bra humör och Fidde kom och hämtade dom när dom började bli trötta. Då hade dom rusat och stimmat i några timmar   


                         


TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL !!

Vid ett halv två nånting så knallade vi hemåt i natten. Först till Jkpgsvägen för att lämna av mamma och pappa och sen knallade vi vidare till till Citronen   

Av Lind@ - 21 februari 2015 12:14


För ett par veckor sen fyllde Sofia 40 och hade stor baluns !!


Temat för kvällen var "Glitter och glamour" och jag gick all in på temat   


Kvällens huvudperson    framför den härliga tårtbuffén som det bjöds på:


 


Kvällens jag i glittrig blåsa:


 


Mats som också hade klätt upp sig:


 


Det var en supertrevlig kväll rakt igenom och trots en blandning av bubbel, vin, punch, GT och Drya så var jag PIGG dan efter !!   

Av Lind@ - 5 februari 2015 22:05



Efter låååång väntan var det äntligen dax för förvandling idag !


Lite smånervöst men kände mig trygg hos fina Selma på StudioFashion.


Blev såååååå supernöjd och älskar min Ombre-färgning   


 

Mörk botten som sen blir ljusare och ljusare - I like   


 

Tänk om jag kunde få till sånt här svall själv .. I wish   

Av Lind@ - 1 februari 2015 16:55


Så var det äntligen dax för Alice att ha sitt 6årskalas. Som hon läääängtat   


Vi gjorde det smidigt för oss och hade kalaset på leklandet här i stan. Mycket lyckat   


                                       

Storasyrran skulle prompt vara med    Hon lessnade dock lite mot slutet, haha ..

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards