**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under juli 2018

V30

Av Lind@ - 28 juli 2018 15:36

Lite bildbomb från tors-lörd v 30.

Helt underbar start på semestern ännu så länge ;)

Av Lind@ - 22 juli 2018 22:30

Alltså! Vilken kanonstart på semestern :)

Åkte nästan raka spåret ner till stugan när jag slutade jobba i fredags lunch.

Mia & Håkan kom bort på lite goa drinkar på kvällen & sen blev det Elvis forever i Björklunden! Redigt nice.

Lite bakis vid uppstigning på lördan men det rätade snabbt upp sig ;)

Vid kl 13 var det inställning hos Mia. Då började vi drinkandet igen innan vi tog bussen ut till Tylö & After beachen där.

Vilket ÖS - wow! Och så jädra KUL vi hade !! :)
Mycket trevliga & glada människor och heta boys ;)

Det här med dagsfest är min & Mias melodi, hehe :)

Vi tog bussen hem och kom väl hem vid halv sjutiden. Då gick vi raka spåret till Svanens årliga grillfest & fick ett skrovmål mat. Helt perfekt timing!

Sen vidare till Mia för lite mer vin & kvällen avslutades på stugfest på Väret, där Mias fd kollega hade fest.
Vilken dag! Och kväll.

Semestern kunde inte ha börjat bättre: )

Av Lind@ - 8 juli 2018 16:14

Äntligen en dag på stranden!!

Inget bad för mig dock för det blåste som 17 & var nästan lite kallt emellanåt ;)

Eller kallt var väl att ta i lite kanske ;)

Av Lind@ - 7 juli 2018 18:39

Alice körde med uppfällt paraply i bilen på väg ner till stugan igår ;)

Riktigt bra idé faktiskt.

Hihi!

Av Lind@ - 7 juli 2018 18:37

Alltså - huuuur gullig är hon!

Man smälter ju som smör ;)

Av Lind@ - 1 juli 2018 13:09

Började dagen med 45 min Tabata på bästa Relevé!

Grym träningsvärk från gårdagens pass då det var mycket mage & ben!
Idag fick axlarna sig en rejäl omgång!
Älskar att känna mig stark och hoppas jag kan få lite synliga muskler nån gång i livet kanske ;)
Jag ger inte upp!

Har bakat 2 limpor bananbröd oxå!
Lite mellanting mellan fika & vanligt bröd.

Brukar ta ett par skivor till em-kaffet på jobbet, rätt upp & ner. MUMS!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards