**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under maj 2017

Av Lind@ - 16 maj 2017 19:03

Är så sjukt jädra besviken över en sak idag..
Inte ofta jag fäller tårar men fasen - idag är det oundvikligt :(
Why????

Av Lind@ - 15 maj 2017 20:45

Mycket lugn helg!
Behövde komma någorlunda på fötter efter en oerhört tuff vecka...

Barnen tetiga och mycket bråk!

Alice fick va hos mormor och morfar från lördag kväll till söndag em. Därför inte så mycket tjafs just då. Bara med Olivia om denna j...a telefon!!
Alltså, djävulens påfund känns det som..
Alla ni med barn i telefonåldern håller nog med mig!

Fick mig en liten kortis på balkongen i solen och hann bli lite boostad iallafall :)
Att vad solen gör för det inre måendet :)
Och tystnad såklart.

Är ju en riktig ensamvarg. Älskar att va själv och det är helt tyst :)

Kanske jag inte tyckt om jag inte haft en galet stimmig arbetsplats?!? :)

Men jag lider inte av att vara själv om jag säger så :)
Ska bara lära mig att tycka om mig själv också. Det kommer nog ta sin tid..
Förhoppningsvis har jag gott om tid :)

Blev två nya bikinisar från Rusta igår!
Alltså - jag är helt såld på dom!
Strl M passar helt perfekt :)
Några nya snygga mönster i detta årets kollektion :)

Av Lind@ - 12 maj 2017 22:26

Från att ha varit full av energi och känt mig så himla glad är jag nu nere på botten igen!
Tog 3 dar denna "härliga" barnvecka :(

Idag har kroppen knappt fungerat.
Benen knappt burit mig, har suttit ner det mesta på jobbet. Värk i kroppen. Yr. Svårt att andas. En mage som är som en ballong trots att jag ätit helt normalt.
Varit riktigt obehagligt.

Fick lägga mig när jag hämtat Alice på fritids i em. Tröttheten fullkomligt golvade mig!

Att ha barnen drar ner mig i ett stort svart hål - varje gång numera.
Varannan vecka.
Hur länge orkar kroppen?
Jag vet bara att känslan av maktlöshet är total :(

Att numera också ha ett barn diagnostiserat med en sk NPF-diagnos hjälper ju knappast till att göra livet enklare..

En totalt urlakad kropp ska ha energi till vad det kräver - en omöjlighet just nu.

Känns som allt är upp&ner för tillfället.

Av Lind@ - 7 maj 2017 20:37

Igår gick Hörle Wires 100årsjubileumsfest av stapeln!!

Vilken kväll!!
Så himla himla kul vi hade.

Buss gick från stan vid lunch, sen ett mackstopp på vägen innan Ullared.
Vidare till Varberg och incheckning på kurorten där VDns fru jobbar.

Vid halv sex gick bussen till festlokalen.

Där möttes vi av servitörer med champagne.
Solen strålade ju och det var kanonväder! Magiskt!

Supergod mat, bra underhållning av ett coverband.

Massor med bugg blev det under kvällen.
Fötterna brände, haha :)
Men det var det värt!

En riktigt lyckad kväll helt enkelt!

Kunde inte blivit bättre känner jag.

Känner mig rätt seg såhär på kvällskvisten. Men tusen vad det är värt det efter en sån kväll /natt :)

Moa i nya klänningen :)

Av Lind@ - 6 maj 2017 07:15

Igår var det äntligen dags för träff med bästa bästa bästa fd kollegorna från Fraktartiden :)

Alltså dessa tjejer, jag blir varm i hjärtat när jag tänker på dom :)

Underbara och genuint fina människor allihopa!
Enkla, mysiga och där man kan ventilera ALLT. Inget känns pinsamt eller för svårt att ta upp bland dessa tjejer.

Så tacksam för vår vänskap :)
Som har hållit i sig alla år.

Tintin var inte med igår då hon opererat sitt knä i veckan. Bytt hela faderittan. Hua, hon har jätteont stackarn!

Längtar som vanligt redan tills nästa träff :)

Anneli och jag!

Lillemoran, Anita och Hida!

Anneli jag och Camilla!

Av Lind@ - 2 maj 2017 17:53

Jisses - har nästan lite ångest nu!!

Anmälde mig precis till halvmaran i Halmstad i augusti!!

Blev peppad av alla duktiga tjejer som var med på lägret i helgen.
Kan dom så ska jag baske mig också försöka :)

Nu gäller det att träna löpning :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards