**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under februari 2012

Av Lind@ - 28 februari 2012 20:23


Kom iväg strax efter kl 5 i em & så gött det var att få springa lite när det är ljust ute !!


Det blev ca 8km på 50 minuter, så samma som häromdagen, men det gick mycket lättare att springa idag - ingen blåst från hell iallafall  


Pratade i telefon en del av rundan vilket nog sinkade mitt tempo lite, för prata och springa är jobbigt  


Imorron blir det BodyToning - magen har precis repat sig (blir säkert magdödaren då igen  )  



Av Lind@ - 27 februari 2012 22:31


Helvete vad jag har garvat! Är helt förstörd! Fick på ett program på TV6 som hette Karatefylla - se det nästa gång !!   

Av Lind@ - 27 februari 2012 20:42



Ääääntligen är dom här !! Efter lite strul med Belgiska Posten (!!) så kunde jag idag äntligen hämta ut mina Canvastavlor på barnen som jag beställde från Smartphoto för ett tag sen (när dom hade 75% rabatt, så dom kostade bara 308kr för båda)


Dom kommer nog få hänga i min "nya" hall ..


 

Storlek 40x40

 

I brevlådan idag låg även denna lektyr - så kvällen är räddad !!  


   

Har varit en trogen prenumerant av Matmagasinet i mååååånga år, men nu gillar jag AlltOmMat mer faktiskt, så kanske

kanske att jag överger Matmagasinet vid nästa förnyelse ?!?


Prenumererar du på nån tidning ?? Vilken/vilka i så fall är din favorit ??

Av Lind@ - 26 februari 2012 15:50


Har varit en sväng i Folkets Park i em och har haft lite kul med barnen. Hade med oss chokladmjölk och bulle som vi smaskade på, men brrrrr vad vi frös då ...

Var skönt i solen men i skuggan var det rätt ruggigt och blåsigt (tyckte vi föräldrar  ). 


   


Nu laddar jag inför dagens aerobicpass som jag läääääängtar till   

Av Lind@ - 26 februari 2012 15:46



Har i em klickat hem ett par nya löpardojjor från Startfitness i England   


Blev en ny modell från Asics - hoppas det blir bra !!


Nästan halva priset mot om jag köpt dom här hemma - så det är ju ett stort PLUS  


   


Recension kommer om några veckor !!

Av Lind@ - 25 februari 2012 14:39



 


Jättemysigt att bara få ta med sig Alice på en liten tur idag. Blev bara present till brorsan handlat + en musmatta och en burk med hallon/blåbärssylt.


Sen gjorde vi ett stopp i Skillingaryd på hemvägen, men Jessica bowlade och moster Linda var precis på väg till lekparken med barnen (& jag hade ingen overall till Alice, annars kunde vi stannat en stund..).


Ikväll blir det Mello igen - hoppas nu det blir liiiiiite mer kvalité på låtarna. Säger såhär, så mycket som vi fått lyssna på Melodifestivalskivan från förra året och sen ta årets låtar - om nu den ska spelas lika mycket -

HUA, det blir inte najs   


Nu vill Alice leka frisör (ajajajaj), men ska man va fin får man lida pin, visst är det så?

Av Lind@ - 25 februari 2012 08:48


Olivia ska på simskola nu strax och sen ska hon och Fidde till BodaBorg med några grannar.


Jag tänkte ta med mig Alice på en trip till IKEA - brorsan har ju fyllt år och födelsedagspresent ska inhandlas där  


+ att jag ska spana på lite annat smått och gott inför flytten, det börjar dra ihop sig och jag är förväntansfull  


Hur ser dina helgplaner ut ???  

Av Lind@ - 24 februari 2012 20:31


Blev en löprunda ute idag... OJOJOJ, det var HEMSKT !!


Blev ett pass som genomsyrades av trötthet och hade jag inte varit så in i helskotta tjurig så hade jag nog knappt tagit mig runt!! Hade motvinden från hell oxå säkert 1/3 av rundan... så det kändes som jag stod still  

Inte nog med detta, har ju träningsvärken allan oxå från i onsdags. Varje gång jag skrattar viker jag mig dubbel av smärta i magen .. och jag spänner tydligen magen rejält när jag springer oxå, för det kändes varje steg jag tog ..


Men det blev 8km iallafall till slut på 50 min (fick gå uppför viadukten för där var jag spyfärdig...  ) och känslan när jag sen ääääääntligen stod i duschen var obeskrivlig. När man kämpat som fan och sltit sig igenom en runda då är det gött att komma hem  


Har nu käkat kycklinggryta, druckit lite rödtjut och satt i mig ett glas hemmagjord Chokladmousse (med lakritssmak) - det var jag värd   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards