**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Lind@ - 1 februari 2012 21:22


Ja det är väl småländska :)  & sån känner jag mig ...


Har varit FULL SPETA ända sen kl 15 i eftermiddag ...


Fick åkra från jobbet lite innan 15 då Olivia skulle till skolsköterskan på lite vikt, längd, syn & "prat"-koll...

Hon skötte sig fint lillstumpan men fick BRYTET A´LA MEGA när hon fick åka hem tidigare pga att jag kommit kl 15 !!!


Herrejä-lar vad hon vrålade HELA vägen hem & dånade in till Fidde. Han undrade ju såklart vad som hänt - jo att jag hämtat henne för TIDIGT !! DUMMA MAMMA !! ja ni fattar .... jäkligt dum mamma är jag !!  


Sen var jag hemma en stund för Fidde skulle iväg ett dammsugarärende (nu är kretskort & dammsugarpåse bytt och jäklar vilket flås det är i den !!). När han var hemma igen så drog jag iväg till CityGross för storshopping inför tjejmiddan imorron. Kan ju inte avslöja menyn här (om nån  skulle kika in nu ikväll..) men det är tema Ungern/Anis & det har jag självklart utgått ifrån. 

Efter handlingen så bar det av till systemet, sen tanka, sen Biltema för lite småshopping inför vår AfterWork som vi har med jobbet på fredag (jag är med i Personalklubben och fixar lite extra  )


Sen hem & då är klockan över 6 & jag RÄTT hungrig ... Men Nä, ingen har börjat med maten för det dammsugs nu när den funkar igen..... Så på med förkläde och börja göra Rårakor, bacon & en supergod nästan stuvad spetskål (som allt tog bra länge att göra när alla väntar på maten..)


Till slut kunde vi iallafall äta (eller nja..) Alice gallskrek (missnöjd med nåt som alltid..) Olivia gillade inte nåt förutom baconen..... GRRRRRRRRRRRRRR

Jaja, Fidde och jag gillade det iallafall, men att äta i kaos (återigen!!) gör ju att det känns som man håller 

på och få en hjärtinfarkt! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ




Sen har jag förberett lite inför morgondagen & nu kommer det - jag är SKEEEET SLUT!


En apelsin, sen blir det sängen för mig så jag orkar med morrondagen!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards