**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under november 2014

Av Lind@ - 14 november 2014 12:30

Var hos frissan igår efter jobbet.


När jag var klar expedierades två andra kunder och vi började prata om nästa tid.


Jajamen - sagt och gjort, en ny tid i februari blev det och sen sa jag Hej Då!


Väl hemkommen så slår det mig: Men - betalade jag ???? jo, men det gjorde jag väl? öh, hmmm, var är kvittot? NÄ, JAG BETALADE INTE !!! Oh my, vad pinsamt.

Tänkte att det första jag gör när dom öppnar imorgon är att ringa och säga att jag kommer in och betalar efter jobbet imorgon.


Gick en liten stund, sen ringde tjejen jag klipper mig hos.. Hon hann knappt börja prata innan jag "erkände" och sa att jag kommer så fort jag slutat jobba idag!


Jisses - hur snurrig får man va egentligen ??!?

Av Lind@ - 13 november 2014 00:29

AsONT i halsen!! Och dörisig :(

Hoppas jag vaknar piggare, om jag kan somna om?!

Är det min tur att bli sjuk månntro?

Bläääää för halsont :(

Av Lind@ - 8 november 2014 19:42

Svårt att inte äta too much när Pulled Pork är på menyn :)

Av Lind@ - 7 november 2014 15:21

Såklart måste man ju göra kladdkaka när det är kladdkakans dag!
Blev en sk LCHF-variant med bara smör, choklad och uppvispat ägg samt lite vaniljpulver.
Testade att göra den i nya microkannan från Tupperware, som jag för övrigt är sååå nöjd med!
Blev rätt bra, inte riktigt som "vanligt", men klart godkänt & snabbt gick det, 3 min i mikron!
Till det grädd-creme fraiche med en nypa vaniljpulver - mums!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards