**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under april 2011

Av Lind@ - 19 april 2011 20:36


Här kommer liten uppdatering med bilder ...


 

 

 

Av Lind@ - 2 april 2011 12:28


Eftersom vi var hemma redan strax efter kl 8 imorse och redan hade käkat frukost så bestämde jag mig för att snöra på löpardojjorna - det var ett tag sen ..


Så det blev nog en 5km eller nåt, 35-40 minuter var jag ute och det var så gött !!!


Nu ska det bli lite mer löpning av framöver - that´s for sure   

Av Lind@ - 2 april 2011 12:20


Jävla datajävel !!! Ursäkta, men jag hade precis skrivit ett låååångt inlägg och så lägger fanskapet av innan jag har hunnit spara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Iallafall - imorse fick  vi ställa klockan för vid 07:30 var det frissabesök inbokat hos gulliga Malin som har salong i Pelikanenhuset.


Alice var först ut. Hon klippte bort burret där bak och jämnade till luggen. Sen fick hon rosa slingor. NI skulle sett minen när hon såg sig själv - såååå nöjd!


Olivia stod på tur sen och jag ville att hon skulle behålla luggen och spara ut den, men det ville inte hon, så den blev kort igen.

Eftersom hon skulle på kalas idag så blev hon både lockad, fick grönt spray, hårspänne och glitterspray på det. Snacka om att hon var nöjd efter det & dom fick dessutom åka hem utan mössa för att inte fördärva håret :)


Såhär fina blev dom:




Även en bild på Alice för nån dag sen ..


     

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards