**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under juli 2016

Av Lind@ - 29 juli 2016 10:48

Jag har ju tränat rätt frekvent hela våren och känner mig faktiskt i riktigt bra form :)
Vill försöka hålla det även på semestern. Blir promenader varvat med löpning och styrkeövningar hemma på trädgården. Har nästan tränat nåt varje dag på semestern och det känns så bra! Blir ju mer god mat, vin, desserter mm så för att göra av med lite kalorier behövs träningen :)

Av Lind@ - 29 juli 2016 10:43

Lyxlunch blev det igår :)
Anneli, Martina och jag åkte till Laxbutiken i Heberg och käkade buffén - alltså sååååå gött :)

Av Lind@ - 29 juli 2016 00:03

Middag på stan med fina tjejerna Anneli och Martina igår :)
Vilka härliga tjejer jag fick hänga med hela kvällen :)
Blev en sväng ut till Tylösand för att sniklyssna på Jill Johnson som spelade där igårkväll :)

Av Lind@ - 26 juli 2016 14:55

Hur ljuvligt är det inte nu :)
Jag kan knappt hitta ord för huuuur välbehövligt detta är för min själ..

Nya shorts = reafynd :)

Börjar få lite färg nu :)
Funkar fint med 50 i solskyddsfaktor!

Av Lind@ - 24 juli 2016 23:22

Lite bilder från senaste dagarna :)
Elvis4ever i Björklunden, strandhäng mm.
Jag njuter i fulla drag :)
Årliga utgången också avklarad. Kom hem halv 4 på morgonkvisten :)

Årliga utgången :)
Dock skitställe enligt mig och Mia (Boomboom)..

Av Lind@ - 23 juli 2016 18:13

Fick besök igår av långväga släktingar från Connecticut i USA.
Dom är på Sverigebesök hos pappas syssling och kom förbi oss.
Riktigt kul!! Och dom var typiska amerikanare :)
Men verkade jättetrevliga och dom var lyriska över att kunna föra på mina barn på släktträdet som dom har gjort. Plus att dom fick träffa både mig och Daniel. Rötter är väldigt viktigt för dom. Kul också att deras flicka som är lika gammal som jag hade tvillingflickor på 9 år och den ena heter Olivia :)

Av Lind@ - 23 juli 2016 11:47

Blev en tur till Äventyrslandet i torsdags.
En heldag tillsammans med familjen Bergenholtz :)
Superfint väder och trevligt sällskap gjorde dagen till en av dom bättre :)

Av Lind@ - 22 juli 2016 11:39

Hittade av en slump en FB-grupp där man kunde vara med på strandträning här nere på Östran!
Nappade ju såklart direkt - lät ju supernice!!
Fick med mig både Mia, Tilde och Anneli :)
Blev ett cirkelpass med kettlebells, gummiband, vikter och kroppsviktsövningar på stranden.
Såååå kul och härligt :)
Världens bästa start på dagen!!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards