**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under december 2017

Av Lind@ - 30 december 2017 16:59


Så gulligt av Mona och Uno att bjuda hem oss. Inte ofta jag träffar kusinerna.

Nu var det två små kusinbarn på dryga 2 månader som utökat familjerna.

Ida och Emils lilla Alma och Fredrik och Carros lilla Penny.

Alice var i himmelriket som fick hålla dessa små godingar :)

Olivia var inte med för kusin Lisa var på besök och hon tyckte det var SÅ pinsamt att följa med. Intressant ålder på Olivia och Lisa nu (12), haha.

Var hur som helst jättekul att träffa alla kusiner.

Alice och Penny

Alice med både Penny & Alma

Alma somnade i mitt knä!

Carro Caspian Penny och Alice

Mona och Marie-Louise

Mamma och Alma

Fredrik och Carl-Uno

Pappa och Ida

Av Lind@ - 30 december 2017 16:45



Ja nuförtiden är det skralt med kärleksboosting så Alice lapp värmde mammahjärtat lite extra :)

Så go hon är!

Av Lind@ - 30 december 2017 16:42


Startade julafton med Tomtetabata med NTR wellness i Åbroparken.
Jättekul och jättejobbigt :)

Dopp i grytanlunch hos mamma och pappa.

Lite vila på em och sen kom fam Emanuelsson vid halv fyra.

Tjejerna kom vid 5 och sen var det paketöppning nästan bums :)

Vi sov över och Alice fick i sista stund för sig att sova jämte mig på soffan så inte mycket sömn för mig:)

Lugn och skön jul - me like :)




 
 

JUL
Av Lind@ - 30 december 2017 16:27


Decembers höjdpunkt!

Strålande jul i Missionskyrkan.

Alice är ju med i kören och var med på tre föreställningar under lördan och söndan.

Jag och Sofia och mamma och pappa var på lördagkvällen. Så mysigt!

Av Lind@ - 30 december 2017 16:19


Även i år blev det julbord på Hooks herrgård.

Så gott!!

Av Lind@ - 30 december 2017 16:14

Pepparkakor med konjak och Lussebullar med rom i !!

Blev smaskens :)

Alice var med på litet luciatåg med kören i Missionskyrkan.

Alice · Bakat · Barn · Julbak · Olivia · Recept
Av Lind@ - 30 december 2017 16:08


Traditionen håller i sig!!

Tiden flyger förbi när vi grejar i köket- Sofia & jag :)

Av Lind@ - 30 december 2017 16:04

Ett härligt dygn i Göteborg med Sofia & Elin.

Såg Jills show på The Theatre på Gothia. Käkade pizza på Ristoria och sov i en stenhård bäddfåtölj :)

Sängarna tror jag var bättre, haha!

Jättekul att få umgås med två genuint fina och mysiga vänner :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards