**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under december 2015

Av Lind@ - 27 december 2015 16:33

En beställning är gjord & jag håller tummarna att bordet är lika fint i verkligheten som på bilden ..


 


Har även siktat in mig på en ny soffa & jag slår nog snart till tror jag !!

Gryyyymt snygg tycker jag :)

Ett lite halvljusgrått tyg har tjejerna och jag spanat in!!


 

Av Lind@ - 27 december 2015 14:31

Startade julafton på egen hand och var iväg iväg på Julpass på Releve på förmiddagen - så gött att kicka igång dagen med träning !! Har köpt månadskort där för att testa på deras pass, bland annat Yogan.


Vid tolv var det lunch med dopp-i-grytan och det goda kokta köttet och skinka hos mamma och pappa. Tog även en snaps i år då vi skulle sova över. 

Sen blev det en eftermiddagslur innan Stig med familj kom vid kl 16.

Barnen kom vid kl 17 och sen var det fullt ös. Paketer som skulle delas ut och öppnas.


Väldigt nöjda barn som ska få åka på Melodifestivalen - Andra Chansen i Halmstad i början på mars.

Dom fick pengar, kläder, spel mm. Olivia en massa Violettagrejer som hon är tokig i! Alice fick skrivbord (som vi satte upp lite i förväg härhemma). Olivia fick en Ullaredsresa med BARA mig till våren och ett presentkort laddat med pengar som hon ska få handla för.

Olivia fick även ta över Fiddes Iphone6 och hon JUBLADE när jag ringde dom på morgonen :)

Jag själv fick 60-min massage av brorsan hos bästa Ylvamasserar - whiiii !! Vad gött det ska bli !!

Pengar och lite småplock. Och så ska ju jag med på Melodifestivalen såklart :)


                                     

Alice · JUL · Olivia
Av Lind@ - 26 december 2015 22:54

Annandagen kommer alltid vara en speciell dag... Sorg över alla som omkom och glädje att just jag var en av dom som fick fortsätta leva..

Av Lind@ - 22 december 2015 19:08

Var galet trött på långa luggen som hänger platt fall rakt fram..
Blev ett klipp hos frissan idag och det känns så bra!
Har alltid varit nöjd med Studio fashion innan men idag var det dåligt med engagemang och dom snackade skit privat och sånt gillar jag inte!
Kanske blir frisörbyte nästa gång??
Ösregn när jag klev ut från salongen så lockarna var ju borta lagom tills jag var vid bilen..

Av Lind@ - 12 december 2015 19:13

Var julfest igår med bowling (hade 138 poäng ena rundan och är toknöjd med det, haha) och julbord på Bowlingmagasinet.
Superlyckad kväll med dans och tjo och tjim!
Precis dom jag gillar :)
Blev taxi hem vid midnatt men hua vad jag sover dåligt när jag druckit lite...
Blandade lite allt möjligt som synes nedan men gick på vattnet sista timmarna.
Det var nog räddningen :)
Varit oförskämt pigg idag faktiskt :)

Fest · JUL
Av Lind@ - 12 december 2015 19:08

Kletigaste degen i mannaminne var det i år :)
Gjorde mig på en glutenfri variant jag som är inne i nån slags fas av att testa nya recept / mjölsorter mm oavbrutet :)
Nästa år blir det nog vanlig deg OM jag inte dyker på nåt nytt spännande recept, haha!
Blev ett gäng kakor till slut efter en del tandagnisslan :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards