**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under november 2016

Av Lind@ - 26 november 2016 22:04

Gör ju alltid egen deg. Efter ett galet gott recept. Är lite rivet citronskal i degen och det blir riktigt bra!
Alice och jag gjorde degen igår!

Av Lind@ - 26 november 2016 22:01

Lilla godingen gjorde som jag! Ett rejält klipp :)
Hon blev sååå nöjd och jättefin :)
Tack Elise på Studio Fashion!
Olivia fick fläta i luggen som bonus idag. Hon var ju där för några veckor sen..

Av Lind@ - 18 november 2016 18:59

Började vela angående långa frillans vara eller icke vara i måndags..
Idag rök den! Och jag känner mig sååå nöjd hittills :)
Färgen kommer inte till sin tätt på bilden och inte stylingen heller tyvärr. Men bra blev det :)

Av Lind@ - 15 november 2016 20:12

Ibland är det sååå tufft att vara utan barnen...
Idag är en sån dag.. :(
Dags att lägga sig strax och då vill jag ju bara få gosa med tjejerna och pussa dom godnatt..

Löprunda i helgen! Äntligen kom jag ut. Lite halt så gick i sakta mak :)

Av Lind@ - 5 november 2016 11:37

Ut är kanske fel ord, men stoppa undan sommaren har jag ägnat några timmar åt nu!


Ut med tunna blusar, koftor, trekvartsbrallor mm och istället plocka fram tjocka koftor & tröjor, mössor och tjockare vantar.


Varje säsong när jag gör detta så är det alltid - ja just det - DET plagget har jag ju    NU hänger allt ute på vädring och "hänga-ut-sig"-under dagen-väntan.


Skor har jag oxå stuvat undan och plockat fram stövlar, fodrade kängor osv. Köpte ett par ECCO-kängor/boots i lite nättare modell i Goretex i våras på 70% REA (yeeeeeah) och DOM är framme nu! Sååååå sköna med ullsula i !!   


Regnet öser ner men jag har gett mig sjutton på att jag SKA ut och få lite luft idag! Sitter ju inomhus i en "bunker" hela dagarna så jag tycker det är väldigt viktigt att få lite frisk luft när man kan. Meeeen, det tar emot aningen i detta rusket!


MEN vad är det man brukar säga - "Det finns inget dåligt väder"   



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards