**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under februari 2017

Av Lind@ - 26 februari 2017 12:42

För nån vecka sen hade jag tid för hälsokontroll på Företagshälsovården.
Jättebra att vi får det genom jobbet varannat år :)

Tycker själv att jag är i väldigt bra form fysiskt nu. Känner mig stark och har bra flås.
Kändes riktigt gött att få kvittot på det: "För din ålder ligger du på Elitnivå".
Alltså - jag känner mig sååå stolt!
Allt träningsslit verkar ju ha gett resultat :)

Enda minuset i alla tester var kolesterolvärdet som var lite högt.. Samma sak för två år sen. Kan möjligen bero på att jag konsumerar en del kokosolja?

Men allt annat såg bra ut så jag känner mig inte så bekymrad :)

Känner mig väldigt motiverad att fortsätta min rätt höga träningsfrekvens!
Trots åldern :)

Av Lind@ - 25 februari 2017 21:54

Ibland hittar man riktiga höjdarrecept :)
Idag var en sån dag! Mums!
Kommer definitivt bli fler gånger jag gör dessa biffar. Jag skulle på riktigt kunna bli vegetarian, finns ju så mycket goda recept :)
Jag åt med brysselkål till, också en favorit numera :)

https://dietistannica.com/2015/05/18/morotsbiffar-med-fetaost-och-basilika/

Av Lind@ - 25 februari 2017 19:00

För några veckor sen gick Alice kalas av stapeln!


Det blev ett danskalas på Relevé med duktiga Victoria som höll i ett 45-minuters danspass med tjejerna.


Tror alla tjejerna gillade det! Dom var iallafall superduktiga.


Jag hade hjälp av Olivia då Fidde var på resande fot och inte inte hann hem. Så allt gick finfint med Olivias hjälp.


Här kommer lite bilder och en video från dagen:


                     

Bara köpefika i år :) Funkar det med.



 
  Finaldansen som dom övat in !! Vilka duktiga tjejer !!

Av Lind@ - 3 februari 2017 20:24

Tajming så det förslog häromdagen!
Dom ringde från skolan den 1 februari att Alice hade feber...
Alltid meckigt att snabbavsluta jobbet och lämna över! Men så fick det bli..
Blev tack och lov inte långvarigt så idag fredag var vi tillbaka på våra ordinarie platser :)

Jag fick till slut plats på Tabatan som är den perfekta fredagspeppen vad gäller träning! 30 minuter galen intervallträning! Ja den som inte varit med kan omöjligt fatta HUR trött man kan bli på 30 minuter :)

Nu har vi göttat i oss tacos (som var sjuuuukt länge sen vi åt) & det var redigt smarrigt! Lite rödtjut oxå och jag är toknöjd :)

Happy Weekend from me to You!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards