**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under oktober 2015

Av Lind@ - 31 oktober 2015 08:54

Blev ny träningsoutfit nu när dom hade 20% på Stadium :)
Byxorna (& jackan) invigde jag igår och såååå sköna.
Nu blev det "bara" powerwalk igår då jag tränat tisdag,onsdag,torsdag denna veckan (hårda pass dessutom).
Hade varit på massage hos Ylva direkt efter jobbet och var härligt uppmjukad i axlar och nacke.
Massage är något jag knappt aldrig varit på men sen har jag varit hos Ylva ( ylvamasserar.se) några gånger nu och hon är fantastisk. Denna vardagslyx har jag bestämt mig för att unna mig varannan månad. Väl investerade pengar dessutom anser jag, med kontorsjobb med mycket tid framför skärmen tar kroppen en del stryk. Så med massage och träning hjälper jag mig själv till att vara skadefri och slippa ont.
Så tänker jag :)

Hann bli mörkt innan jag var hemma!

Ledlampa infälld i jackan, väldigt smart!

Löparbyxor i lite lösare passform och lite fodrade - ursköna!

Av Lind@ - 31 oktober 2015 08:40

Förra helgen var Alice krasslig och kräktes på lördagen. Hon satt i vagnen när jag promenerade runt Alandsryd. På måndagen var hon pigg men 48-timmars regeln gjorde att jag fick vabba då.
Blev turen runt Alandsryd då också, hon cyklade.
Många fina samtal med denna under 6-åring :)
Sen kom hon med förslaget att luncha på Söderport, sagt och gjort, så blev det :)
Mums!!

Av Lind@ - 31 oktober 2015 08:33

Har lånat Kristin Kaspersens nya bok och testar lite av hennes recept!
Dessa blev smarriga tyckte jag, barnen tokdissade dom ;)
Som oftast när jag gör mina "nyttighetsbakverk", haha!!

Av Lind@ - 18 oktober 2015 12:48

Imorse startade jag med en härlig promenad i solsken :)
Alandsryd runt gjorde att dom stela benen (från löprundan häromdagen) kom igång och det var mums med omelett sen när jag kom hem :)

Av Lind@ - 17 oktober 2015 16:52

Attans vad kul Stubbaracet är!!!
Tjejerna är hos Fidde denna veckan men dom fick "dispans" och hänga med till Seghalla idag :)
Så härligt att få träffa dom lite extra :)
Vi hejade såklart på nr 4 som var Danne och Jerry!!

Av Lind@ - 17 oktober 2015 07:10

Var SÅÅÅÅ sjukt länge sen jag var ute på en löprunda.
Hade ju såna grymma problem med andningen länge och efter magmassagen blev det lite bättre. Men sen blev jag ju sjuk och med barnveckorna inräknat så blev det nästan en månads ofrivilligt träningsuppehåll :(
Lite promenader fick jag till men inte såna tuffa Intensiva pass som jag gillar!
Tiden igår var kaaaaatastrof, men känslan underbar :)
En riktigt härlig höstdag som gjord för löpning :)

Av Lind@ - 16 oktober 2015 21:01

En sväng till frissan igår resulterade i ny höstlook :)
Numera är det kopparfärg som gäller :)
Var himla snyggt när jag lämnade salongen. Hur ska jag få till det någorlunda snajsigt på egen hand - det är frågan??? ;)

Av Lind@ - 16 oktober 2015 20:58

Båda tjejerna har börjat på skridskoskola. Vi åkte en del i våras på allmänhetens åkning i ishallen och det gav visst resultat. Dom blev uppflyttade till en "riktig " grupp på en gång. Enda nackdelen med det är att det kostar typ 1900kr/barn för hela året. Två säsonger... Hoppas dom inte blir fööör intresserade (!!)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards