**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under maj 2015

Av Lind@ - 27 maj 2015 21:26

Blev en ny omgång av min absoluta favoritmysli/granola ikväll :)
Frukostarna räddade ett tag framöver :)
Doftar ljuvligt i hela lägenheten!!

Av Lind@ - 27 maj 2015 11:20

Mycket bestyr inför bröllopet :)
Igår köpte jag två par pumps som jag nu väljer mellan..
Jag har ju sååååå svårt för att gå i högklackade skor men båda dom här paren var gå-vänlig höjd på.
Hiss eller diss?



 


 

Av Lind@ - 26 maj 2015 17:39

Ska ju på bröllop till helgen och har inför det bestämt mig för att testa att sätta lite lösögonfransar.
Bokade ett "Test-paket" hos GrannaAnna här i stan och i em satte hon ett halvt set med fransar.
WOW säger jag!
SÅÅÅÅ fint blev det :)
Tänk om jag hade satt hela setet, vilka vippor jag fått!!
Och ingen mascara behövs - hur bra?
Vad tycker ni???

Av Lind@ - 24 maj 2015 20:27

Om nån ser Alice nu så börjar dom nog undra!
Mycket blessyrer i ansiktet nu!
En vurpa med cykeln innan idag resulterade i ett skrap på hakan..
Hon själv verkar inte bekymra sig nämnvärt, tur det!



    

Av Lind@ - 24 maj 2015 20:23

Igår styrde vi kosan mot landet. Tjejerna var så nyfikna på dom två kattungarna!!
Dom ska ju få köpa en till katt och ha hos Fidde (om nån av dom är en kille).
Det blev många vändor ut i pannrummet för att gosa med dom :)

Av Lind@ - 24 maj 2015 20:20

Dagens löprunda bjöd definitivt inte på nån flowkänsla what-so-ever!
Blytunga ben från början till slut!
Ibland är det bra att va envis som tusan för det var många inre "förhandlingar " under rundan, haha!
Men rösten FORTSÄTT SPRING ljöd starkast :)

Av Lind@ - 23 maj 2015 14:59



 

Hon är lite otursförföljd lillhönan! Här har bulan lagt sig, men dagen innan var den gigantisk!

Blev klämd i ytterdörren när hon och en kompis lekte ..


 

Här får jag lite städhjälp - det är bara att tacka och buga      


 

En sväng till Folkets Park har det blivit idag! Gött när vi kan ta cykeln och komma ut en sväng   


  v

Alice blir så stolt när hon vågar sig på att testa grejer som hon tycker är lite läskiga   

Det märks att hon börjar bli stor hon oxå !!

Av Lind@ - 10 maj 2015 22:45

... Att denna skulle få följa med hem från Zoo-affären vi besökte innan idag :)
Gullig var den låtsasvovven :)



        

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards