**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under augusti 2018

Av Lind@ - 10 augusti 2018 00:00

13 år!
Galet vad min lilla höna är stor!
Så fin hon är min goa Olivia :)

Älskar Dig oändligt mycket :)
Kram Mamma

Av Lind@ - 5 augusti 2018 21:46

Inte ofta jag kan bjuda hem nån till stugan så när päronen blev bortbjudna så blev det snabbinbjudning!
Mia & co kom bort på tacos, öl & sen diverse drinkar ;)
Mycket nice!

Alice på bild ihop med grannen Tilde. En Värnamotös som hon kommer bra överens med. Så kul när dom är där.

Av Lind@ - 2 augusti 2018 19:05

Dagen började perfekt!
Fick till 10km löpning av bara "farten".
Kändes bara sådär bra så jag joggade på & fick ihop milen.
Alltid SÅ glad när jag springer den sträckan!
Inte märkvärdigt på nåt vis men med tanke på hur lite jag normalt springer så är milen en lång runda.

Har blivit frissabesök för barnen ute vid flygstaden idag. Inte världens vassaste frisörer kanske men tjejerna blev nöjda & håren betydligt bättre.
Det var liksom X antal månader sen dom klippte sig sist!

Åkte in till stan & Gatuteaterfestivalen en sväng oxå.
Passade på att köpa finglass på Riccardos i stan. Jag tog mandelsmak & tjejerna nån nutellavariant. Mycket smaskigt!

Gjorde riktiga reafynd inne på HM oxå!
3 hoodies/sweaters + tshirt till Olivia samt 5 (!!) träningsväskor för 20kr styck (hade kostat 149kr styck).
Så nu har både jag & tjejerna ny träningsväska plus att mamma fick en & en kan vi ha som present om nån fyller år.
Allt detta för 170kr & det skulle kostat typ 1000spänn på ord pris.
Me like :)

Av Lind@ - 1 augusti 2018 09:50

Mamma & pappa hade 45årig bröllopsdag den 30 juni & häromdagen var vi ute & firade det.

Vi tog bussen in till stan (så smidigt här nere) & sen hann vi med några affärer (Olivia som ville kika lite efter kläder. Utsvängda svarta brallor är visst poppis nu).
Vi hittade ett par på Gina Tricot så det ska hon få i födelsedagspresent av mamma.

Vi hade beställt bord på Pinchos. Premiär för alla utom Danne & Jossan.
Jättegott & mysigt var det & barnen åt för en gångs skull upp maten.
Jag tog sötpotatispommes, baconlindade dadlar, fishtacos & chokladfondant med glass.
Fishtacos var sådär men det andra var jättegott :)

Sen tog vi bussen hem & alla var nöjda.

Av Lind@ - 1 augusti 2018 09:38

Såååå härliga dagar vi har :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards