**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under april 2018

Av Lind@ - 19 april 2018 20:51

Ja det ska det bli framöver tänkte jag! :)
Har skämt bort mig själv riktigt ordentligt idag när jag beställde denna überläckra elcykel som heter Elin (Crescent).
Cykelhandlaren i stan kunde omöjligt få tag i eller beställa den röda så därför fick det bli nätshopping. Ska hämta den i Jönköping framöver.
Whiiiiii - can't wait :)

Av Lind@ - 16 april 2018 17:56

Söndagsmiddag hos mamma och pappa igår :)

Kinesisk mandelkyckling! Kan va bland det godaste som finns:)
MUMS

Två veckor kvar tills bebisen beräknas komma. Riktigt spännande nu.
Snart blir jag faster :)

Av Lind@ - 14 april 2018 17:19

Alltså det har varit lugnt med det här slimet ett bra tag men nu är dom igång igen!
Jaja dom får väl hållas lite :)

Av Lind@ - 13 april 2018 16:09

Dag för nya sommardäck i år och har nu varit ute hos en kille utanför Bredaryd som jag fått tips om är bra och har vettiga priser.

Efter lite googlande blev det Goodyear efficentgrip performance som fått bra i test och som går tyst (68dB).
Han sa också att dom är bra så får hoppas det.

Känns iallafall skönt att ha riktiga däck när man är ute och far :)

Av Lind@ - 11 april 2018 11:49

Ja hmmm.... nu är det dax att börja få igång apostlahästarna igen :)

Är kompledig idag och kunde ju liksom inte med att spendera hela fm inomhus när solen skiner.
Tanken från början var powerwalk! Men sen ändrade jag mig och det blev en joggingtur. Mest för att jag frös när jag kom ut och ville bli varm ;)

Men riktigt gött! Iallafall nu när jag är hemkommen och har duschat och sitter i soffan med en kopp kaffe:)

Cyklade med Alice till skolan idag. Hon har tjatat om att hon vill det så det passade ju bra idag.
Ska hämta henne 13.15

Blir nog en cykeltur ner till nya bibblan i em. Har en bok att hämta där.

Härligt med en ledig dag- jag njuter :)

Av Lind@ - 8 april 2018 15:15


Idag har fönsterna fått sig en omgång! Så himla fina blev dom idag.

Gjorde en ny specialblandning bestående av vatten, lite yes, 2msk ättika och 2msk spolglans (till diskmaskinen).

Alltså WOW - det blev sååååå himla blankt. Skinande verkligen.

Måste komma ihåg denna blandning   


Blev även premiär för lunch på balkongen och sen även bikinipremiär!

Äntligen lite vårvärme & får väl nästan kalla det sommartemperatur med typ 20grader.

Det får gärna fortsätta   


Längtar efter tjejerna nu. Har gjort en lasagne som vi ska avnjuta imorgon kväll - mums! Var riktigt länge sen jag gjorde det. Testade med Mascarpone i idag och det blev så krämigt och gott.

Av Lind@ - 7 april 2018 07:43

Är ju lite periodare när det kommer till böcker.
Såg denna på bokstället när jag var på bibblan i veckan.
Gillar ju självbiografiska böcker så denna fick självklart följa med hem :)
Mycket läsvärd och kan varmt rekommendera den.

Av Lind@ - 4 april 2018 22:23

Är glad för det lilla!

Har orkat träna några pass och haft sån där sjuuuuuuk träningsvärk så man nästan får käka värktabletter! Men gött ändå på nåt sätt. 3 veckors vila sätter sina spår:)

Inte riktigt full kraft i kroppen, förkylningen ger sig inte riktigt!

Men va 17 gör det? Jag kan ju fortfarande träna :)

Och är frisk för övrigt.

Igår gick Jossans mamma bort och det alldeles för tidigt.
Man får perspektiv på saker och ting när döden kommer så nära..
Oerhört tragiskt och det gör iallafall mig så oändligt mycket mer tacksam för allt.

#familymeanseverything

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards