**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under juni 2013

Av Lind@ - 30 juni 2013 10:17

Mats har ett eget land där det kryllar av härligt söta jordgubbar !! Igårkväll avslutade vi med glass, jordgubbar och chokladsås.



Imorse startade vi dagen med denna frukost:


 

Av Lind@ - 30 juni 2013 10:06

Igår hjälpte jag Mats att lägga silikonfog på altanen, nu är alla sprickor borta och det kommer bli så snyggt när sista strykningen med färg är gjord !!

Vi var även iväg och kollade rottingmöbler i, hittade på rea, så vi slog till. Ska snart åka och hämta den.

Till kvällsmat blev det torsk i foliepaket, sååå gott !!

Altanen börjar bli klar..

Av Lind@ - 30 juni 2013 09:53

Var hos Kajsa på Spray i fredags em.

Klippte upp lite och kortade av luggen lite. Sen gjorde hon en sååå snygg fiskbensfläta !!

Av Lind@ - 27 juni 2013 19:04



Denna var med i en Glossybox för några månader sen & jag är URDÅLIG på att göra ansiktsmask - har nog inte ens gjort det 10ggr i hela mitt liv tror jag !!


Det här var en ny variant med en "mask" som man liksom klistrade på ansiktet & som skulle verka i 20 minuter.


Snyggt värre   


 


Nu ska jag återgå till min kvällsmat som idag består av Omelett med en topping av Keso med paprikasmak blandad med godaste tonfisken ever (den i solrosolja från Willys !!)

Av Lind@ - 26 juni 2013 21:34



Idag kom juni månads Glossybox !!! Åååhh - alltid lika kul att öppna och se vad för skönhetsprodukter man "får" ..


Har du inte börjat prenumerera - gör det !!!! Det är sååå himla bra.


Som idag - behöver verkligen en ny ansiktsrengöring och vad fanns inte i boxen idag: Jo en nyhet från L´oréal, en rengöringsolja (som jag redan testat och som var jätteskön på huden och tog definitvt bort allt smink och mascara).


 


 


Ursäkta lite taskiga mobilbilder - men jag "iddes" inte ta fram vanliga kameran   

Av Lind@ - 24 juni 2013 19:51

Ja det blir jag när det gäller mat.. :)

Igår blev det ostbricka som förrätt, sen torsk från Norge, duchesspotatis, urgod sås och ett glas rose till det..

Det är älsklingen min som är sååå grym i köket :)

Av Lind@ - 23 juni 2013 19:41

Blev en riktigt lyckad midsommara fton i Halmstad.
God mat & snaps med mamma, pappa, Inger, Lasse & Mats såklart.
På kvällskvisten knallade vi bort till Mia och co och sen bar det av bort till Tärnan och "styrdansen" som jag och Mia kallar det :)
Bra rund under fötterna blev jag visst!!Men kul var det :)

Av Lind@ - 20 juni 2013 22:00

Gjorde det enkelt för mig idag.. Alice var dessutom redo för sängen vid halv sex-tiden så ett besök på Mc Don gav henne lite ny energi.. Nu kanske det kan bli lite sovmorron imon!?!

Sen var jag bara tvungen att fota henne på bilden, ibland blir jag mörkrädd hur folk går klädda.
Den klänningen och gympadojor till det!! ....

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards