**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under mars 2017

Av Lind@ - 11 mars 2017 20:57

Ääääntligen var det dax för det tjejerna väntat på sen julafton!!!

Konserten med Marcus och Martinus i Scandinavium i Göteborg!!
Och övernattning på fina Gothia!!

Alltså - hur lyxigt?! :)

Vi tjejer såg som sagt Marcus och Martinus och det var såå bra! Dock spelade dom bara i EN timme.. Lite fjuttigt med tanke på att det kostade nästan 500kr!

Mamma och pappa såg Macken och var supernöjda med föreställningen :)

Lite bilder från vistelsen :)

Grrrrrr - varför kommer dom på sniskan!!?

Idag tog vi en härlig promenad i ett Göteborg som strålade i sol - ljuvligt :)
Kändes som en riktigt härlig vårdag :)

TACK ÄLSKADE MAMMA OCH PAPPA FÖR VÅR JULKLAPP OCH FÖR ATT NI VILLE FÖLJA MED OSS I HELGEN :)

Av Lind@ - 6 mars 2017 21:59

Så var det dags för brorsan att kliva över 40-strecket!!
I lördags firade vi honom och blev bjudna på potatisgratäng och fläskfilé med Jossans ädelostsås och till det sallad.
URSMARRIGT :)

Kladdkaka och grädde till dessert!

Riktig finmat. Det är vi inte bortskämda med, haha!!

Men Dannes tjej Jossan hade nog styrt upp det lite :)

Första gången vi fick träffa henne, superkul. Vilken gullig tjej han träffat!

Han önskade sig i n g e n t i n g! Så hur lätt??

Blev till slut en ny parfym - Hugo Boss. Som Alice och Olivia och jag valde ut ihop :)

Blev en trevlig em med la familja :)

Av Lind@ - 3 mars 2017 22:11

Lite halvstressigt blev det! Men vi sladdade in på idealtid hos frissan 14:45 :)

Hämtade en krasslig Olivia hemma, sen till fritids och leta upp Alice. Som käkade mellis när vi kom..

Jaja, vi fick skynda oss liiite sen :)

Alice var helt på det klara med att klippa av håret! Så axelkort blev det. Sååå himla fint :)

Olivia velade mer och tvekade in i det sista, haha! Men beslutade sig sen för att klippa typ 5 cm, rätt mycket ändå faktiskt!
Blev också jättebra :)

Märks att hon börjar bli stor! Flötigt hår typ dan efter hon tvättat det, hihihi!

Avbokade Crossfiten idag oxå! Kände mig sådär innan idag.
Men väl hemma efter frissabesöket kändes det bättre så det fick bli ett "popsugarfitness-pass" på 45 min och lite kettlebell och hantelträning på det istället.
Funkade toppen och jag blev svintrött!

Nu blir det bingen för tröttmössan :)

Av Lind@ - 3 mars 2017 12:24


Veckan har allt varit lite upp & ner. Jag har nog nån "skit" i kroppen för jag har varit sååå orkeslös och trött så in i bomben! Inte ett träningspass på hela veckan och jag är uppsvälld som en ballong i magen.


Var ju iväg med jobbet i tisdags och det var då buffé osv och säkert en massa lök och annat i maten. Hur som så är magen helt bananas sen dess. Denna himla jobbiga IBS-mage!

Har ju annars haft en väldigt lugn mage sen jag började min FODmap-behandling via BellyBalance. Kan kostatera att lök/vitlök i alla dess former är stort NO för mig! Det mesta annars som jag återinfört har gått bra.

Kaffe är ju också nåt som min mage reagerar starkt på.. så försöker minska ner på det.

Pasta, fluffigt bröd, för mycket laktos märker jag också av. Så lite att tänka på. Men som sagt, tisdagens mat gör att jag är svullen som en gris fortfarande .. Jeansen jag tog på mig imorse är inte sköna om jag säger så.


Olivia har fått gå hem från skolan idag då hon har jätteont i huvudet och halsen. Får se vad det blir av det. Imorgon är tanken att fira brorsan som fyllt 40!


Kl 14 stämplar jag ut och hämtar tjejerna för frissabesök!


Nu är lunchen slut - några timmars jobb till - sen HEEEEELG :)



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards