**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg under juli 2015

Av Lind@ - 27 juli 2015 10:06

I lördags var det stor bröllopsfest hos fina Stina & Daniel i deras hus hemma i Sandviken !!

Dom gifte sig för ett par veckor sen och nu var det alltså dax för partaj   


Så galet roligt att träffa Stina och hennes goa barn och man  (& alla deras vänner) 


Festen blev en fantastisk tillställning. Drygt 50 pers som var på topp !!


Semesterns höjdpunkt helt enkelt !!   


           


Vi hade lagindelning och jag hamnade med Elin, Lennart och Daniels tvillingbrorsa Robert.

The winning team helt enkelt    (vi var kaxiga redan från början så det var tur vi tog hem segern, haha)


 


TUSEN TACK STINA OCH DANIEL FÖR EN HELT FANTASTISK FEST !! Ni är UNDERBARA   




Av Lind@ - 27 juli 2015 09:59

Blev ett par nätter på Hotell Von Kraemer i Uppsala i slutet av förra veckan.


Fint hotell men lite vimsig personal   


       

Hade 2-rätters meny på hotellet på fredagkvällen. Suuuuupergod mat   

Lax till huvudrätt och creme brulee till dessert - mums   


 

Då Mats fortfarande hoppar på kryckor mestadels så fick jag ta mig en motionsrunda själv runt Uppsala. Hade sån tur med vädret och fick till ett härligt löppass runt stan plus att jag hittade lite träningsmaskiner i en park   

Av Lind@ - 21 juli 2015 22:33

Lagom till jag bytt om för att ge mig ut började det ösregna!
Fick bli inomhusträning istället...

Av Lind@ - 21 juli 2015 10:06


Har varit fullt ös hela veckan - inte läst en enda rad i min "semesterbok"  


Vädret har ju varit lite sisådär (som för dom flesta andra i "sommar-Sverige").


       

En tur till fina Pippi-lekparken blev det en dag. Vi cyklade in. Så skönt nu när Alice också cyklar, det blir liksom en annan frihet   


 

Kunde sitta ute och käka en dag iallafall    

Fick dock flytta bordet så jag hamnade i solen, var ite väl kallt och blåsigt i skuggan   

Av Lind@ - 21 juli 2015 10:02

Blev en heldag (7 timmar!!) på Äventyrslandet i fredags - absolut finaste dagen på heeeela veckan - sån tur !!   


Barnen skötte sig galant hela dagen och vi hade riktigt riktigt roligt  


                                         





Av Lind@ - 20 juli 2015 07:55

Barnen spelade en runda golf igår :)
Jag höll koll på bollar och förde protokoll :)
Kallt som tusan var det.. Brrrr!

Av Lind@ - 18 juli 2015 21:06

Fick till en löprunda och lite styrka hemma i trädgården idag :)
Alltid lika skön känsla när kroppen fått jobba lite ;)

Av Lind@ - 15 juli 2015 18:08


   

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards