**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Lind@ - 10 mars 2012 19:46

Har varit lite fattigt med inlägg denna veckan .. har nog varit mycket  


Träningsmässigt har det varit lite si och så... Inställd BodyToning i onsdags pga sjukdom .. Fast då kom bästa Mia och hälsade på och vi tog oss en låååångpromenad och ventilerade MASSOR - riktigt skönt. Fantastiskt att ha en sån vän som stöttar och förstår och som får veta allt om hur jag känner och tycker och mår    

 

I torsdags blev det en kvällspromenad och idag blev det oxå en timmes promenad (slog två flugor i en smäll och pratade med en kär vän under tiden   )

Skulle egentligen sprungit idag men vaknade med förkylningskänning i kroppen och efter röjande på vinden i förmiddags med en halv släpkärra som resultat, som vi var med på tippen, så tog jag en härlig eftermiddagstupplur med Alice i em     


Strax blir det Mellofinal. Olivia har sin grannkompis Tilda här och dom sitter just nu i bäddsoffan med täcke, kuddar & godis och myser   

Tilda ska sova över här inatt - premiär för Olivia att ha en nattgäst - får se hur det går ?! Men hon tycker det är sååå spännande !!

Alice stör dom HELA tiden och det är mycket tjiv - (som vanligt..).

Det är svårt det där när Alice ska få vara med eller inte. Men när dom stora sitter i soffan och har mys så tycker iallafall jag att det är elakt om inte lillasyrran får vara med!


 


Nu ska jag snart ta mig en BacardiRazzDrink !! och sen får det nog bli lite Baileys oxå   


KOLLAR DU IN MELLOFINALEN IKVÄLL ???

 

Missade ju att lägga in en bild sen förra helgen hos brorsan så den kommer nu;


 


 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards