**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Lind@ - 18 mars 2007 09:48

Igår påbörjades arbetet med innerväggarna! hurra säger jag! det är nu man kommer kunna börja se hur det faktiskt kommer se ut i verkligeheten. Förut har det ju bara varit i princip två stora rum. Igår fick Fidde och Torgny hjälp av Dan oxå (min pappa), så då gick det undan lite mera. Idag har Dan ont i ryggen så det var tacken för att han hjälpte oss igår. Usch va trist!Fiddes mage håller på att bli bra efter magsjukan, men Olivia kräktes inatt igen och är jättelös i magen! Alltså inget dagis imorron heller.Igår insjuknade Brith (min mamma) i nåt influensaliknande så hon ligger hemma med ont i kroppen. Känns som alla är mer eller mindre krassliga. Håller nu tummarna för att jag ska klara mig ifrån alla sjukdomar.Ösregn ute idag så det blir väl ännu en innedag.Hade behövt ta mig ut och hämta våra biljetter till Per Gessle som vi ska se i Halmstad den 11 juli i sommar! Ser redan fram emot det, alla hans tidigare konserter har ju varit riktiga höjdare :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards