**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Lind@ - 27 augusti 2007 20:00

Förhoppningsvis blir det nu såpass klart så flytten kan gå på lördag som planerat.

Fidde herrklubsgäng ska hjälpa till så det lär väl gå undan, bara allt är nerpackat i kartonger ...

Jag måste sätta fart så fort jag är klar här !


Torgny har fogat klart lilla toan idag :)


I söndags var Mattias hos oss (elektrikern) och monterade spotlights ihop med Fidde.

 Vi fick igång nästan alla och det blev SÅÅÅ fint. Nu vill vi bara se det när det är mörkt oxå :)


Igår söndag var jag i huset oxå och städade lite och monterade ihop vår kommod som vi ska ha i badrummet.

Alltså, jag tycker det är KUL att montera möbler :)  helt sinnes antagligen?!! :)

Fidde är glad att slippa.


Lina ställde ännu en gång upp och var barnvakt från lunch och fram till 19-tiden :)

Av Lind@ - 27 augusti 2007 19:52

Idag har dom inte retat upp oss lite!


Vi fick ju offert från Dekora på vårt kakel och klinker + tillbehör såsom primer, tätskikt, fästmassa och fog!


Det har varit strul från början och dom sköter detta så jävla dåligt rent ut sagt!


Först räckte ju inte tätskiktet till på långa vägar! Då fick VI betala för det + åka och hämta det! Sen hade dom beställt fel storlek på vårt klinker i stora badrummet! Gissa vilka som fick åka dom 3-4milen till Anderstorp och hämta det ?? VI såklart!

Nu har vi inte fog till vare sig köket eller vårt stora badrum + att det saknades 4 kvadratmeter kakel till vårt badrum!!

Fidde var där idag och dom jävlarna hade mage att ta 1800 i betalt !!

Alltså, jag är vansinnig !

Vi måste ju ha grejerna för det står ju still!

Så nu fick VI åka ytterligare en vända fram och tillbaka pga detta!


Och dom typ rycker på axlarna !!! Imorgon ska jag ringa och då får jag nog låna nån av säljarnas kontor för det lär inte bli nåt vänligt samtal !!!!!!!!



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards