**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Lind@ - 12 februari 2009 09:25


Idag är det dax för det andra besöket på BVC.

Det är mycket tankar och funderingar kring Alice och hennes magont nu.


Får se vad BVC säger och OM hon har förslag på nåt vi kan göra för att lindra.


Det är så påfrestande så jag börjar redan få panik inför nästa vecka när Fidde inte är hemma på kvällen.

Idag skulle han kolla med sin arbetsledare OM det finns möjlighet att under några kvällsskiftsveckor få byta till dagskiftet istället.

Jag håller tummarna här hemma ...


Stackars Olivia sa häromdagen att "Mamma - vi kastar henne i soptunnan" ... usch, hon är nog trött på sin lillasyster som bara skriker varje vaken stund!


Ikväll är det vårstart för vår Matklubb (där vi är 6 tjejer som träffas och lagar mat & tjötar var 6-e vecka). Men premiären blir i år utan mig ... det är verkligen inte kul för nån om jag ska gå runt med en skrikande bebis hela kvällen.

Om 6 veckor är det hos mig - hoppas det har vänt då....


Idag blir en lugn dag - bara BVC-besöket inbokat.

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards