**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Rena rama sjukstugan !!

Av Lind@ - 27 februari 2009 13:49



Nu är det min tur att bli sjuk! vaknade imorse med 38,6 i feber ...


Fidde har varit hemma sen i tisdags (tror jag det blir) & är bättre nu, men inte helt kry.

Han har iallafall fått ta hand om båda barnen idag för jag har legat utslagen tills nu i princip.


Nu har vi fått testa bäddsoffan oxå. Fidde har legat där 3 nätter för han har hostat så. Idag har jag häckat där och den var faktiskt riktigt skön att ligga i. Bra att veta om nån som är på besök ska ligga i den.

Kan ju va ett tips till alla med bäddsoffa,extrasäng eller vad man nu erbjuder sina övernattande gäster - provligg dom själv ett par nätter.

Kanske är dom hårda som en planka eller goa (men det kanske förklarar varför dina långväga gäster inte gärna vill sova över, hahaha! En liten reflektion bara ...


Fick förresten en återbudstid idag till barnmottagningen kl 11 på måndag.

Alltså, jag har varit så uppriven över bemötandet jag fick!

Tänker bestämt ta upp det när jag kommer dit på måndag!!


Nähä, huvvet snurrar och kroppen värker - tillbaka till soffan ..


Trevlig helg & hoppas ni håller er friska ...



 
 
Ingen bild

ANITA

27 februari 2009 15:38

hej
vi kollar varje dag o tänker på er hoppas ni får något till alice på måndag så att hon inte skriker så mycket vi på dsv/anita

 
Pia

Pia

28 februari 2009 13:34

KRYA PÅ ER I SJUKSTUGAN!
Hoppas ni snart blir piggare!

http://40plus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards