**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Lind@ - 7 januari 2009 15:39


Igårkväll vid midnatt var det dax för ett skrikrace igen - fast inte lika långvarigt denna gången.


När hon väl somnade på min mage/bröst så fick hon ligga kvar där.

Sov därför halvsittande inatt.

En matpaus vid 4-snåret blev det och Fidde måste varit helt utslagen för det var inte ett liv i honom trots att lillfia skrek lite efter matningen.


Idag har han fått fara runt och fixa ärenden och införskaffa bla amningsprylar till mig. Har det lite struligt med amningen såhär innan det satt sig ....


Olivia är på dagis idag mellan 14-17. Hon behöver nog komma ut lite och få pausa från hemmet. Hon är helt jäkla omöjlig när det gäller allt  och det beror nog inte på lillasyrran för hon har varit bra tetig nu det sista!

Men det är väl den charmiga 3-årsåldern ?!?!


Har ju varit underbart väder ute idag och jag har längtat ut !

Får se om det kan bli en promenad imorron kanske om det är lika fint, men jag är livrädd för mjölkstockning så vi får se.


Nu ska jag njuta av den lilla och Fidde ett tag innan Olivia kommer hem :)


Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards