**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Lind@ - 6 maj 2009 10:33



Måste uppmana er därute som inte har börjat blogga än - gör det !!


För er egen skull !


Det är så otroligt roligt att ha detta fantastiska medie att kunna gå tillbaka och följa vad man gjorde typ vid denna tiden förra året.


Man behöver inte vara duktig på att skriva eller särskilt rolig på nåt sätt ... gör det för DIN skull.

Jag vet att det finns många bloggare därute som lägger fleraflera timmar på att skapa intressanta bildkollage mm och sen blir sura när dom ser att många läser bloggen men inte kommenterar!


Jag skriver för vår familjs skull och för att jag tycker det är kul att kunna gå tillbaka och se vad vi haft för oss! jag är otroligt glömsk och kommer knappt ihåg vad som hände förra veckan ...


Kram på er alla som läser min blogg med vanliga bilder och vardagshändelser !!


Här är dagens Alice och jag ...



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards