**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Lind@ - 20 september 2009 07:54


I fredags var mina gamla jobbarkompisar från "Fraktar-tiden" här och hälsade på.


Jag har inte fått tummen ur och bjudit hit dom sen Alice föddes, så det var verkligen på tiden.


Det är så roligt att träffas och dom är så goa allihopa Glad


Alice fick en jättefin bok "Den vita Barnkammarboken". Den hade vi inte sen innan så det var alldeles perfekt. Olivia har två andra av dom böckerna och dom är vällästa kan jag säga.

Olivia fick en bok om Lotta på Bråkmakargatan - Lotta gillar hon och vi har redan läst den !! :)


Jag gjorde det enkelt för mig och bjöd på Tacos & sen var det premiär för en Lakritskolapaj som jag hittat i en bok som jag lånat på bibblan. Det var krossad Lakrisal i den men det kändes inte jättemycket även att jag tog lite mer än vad som stod.


Om en dryg månad är det träff hos Camilla - längtar tills dess .... ;)

Av Lind@ - 20 september 2009 07:48


Vi har ju en skutdörrsgarderob i hallen som vi fortfarande inte gjort iordning och igår var det dax att ta tag i det.


Vi konstaterade snabbt att inredningen till kommer göra att vi får in mindre grejer. Vet inte riktigt hur dom tänker när dom gör inredningen men den är väl typ 60cm i djup och garderoben är nog 1meter. Så monterar vi inredningen så blir det ju massa yta, antingen framför eller bakom, som inte kommer kunna utnyttjas ...


Vi började iallafall montera lite och lämnade lite yta bakom för lite extrastolar, iläggsskivor mm ... och vi får se om vi blir nöjda med det.


Alice var på sitt hemskaste humör igår och gnällde och lipade och vägrade sova och var allmänt asjobbig - SÅ typiskt när man bestämt att här ska fixas !!!!!


Vi fick upp en del innan det bar iväg på 65årskalas på eftermiddan.


Blir vi inte nöjda med hur inredningen funkar i praktiken så blir det väl ett kommande projekt för Fidde att platsbygga istället - men det får som sagt framtiden utvisa ...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards