**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Lind@ - 18 januari 2010 13:20


Idag när Alice somnat och Fidde var på tippen så började jag pula med fotoböcker till barnen. Dom senaste åren har jag gjort ett album till Olivia med några bilder från varje månad & det är rätt trevligt så jag fortsätter med det. Nu i år fick det ju bli ett till Alice oxå, från hennes första levnadsår.


Har inte beställt denna typen innan (från fujidirekt.se) så jag hoppas det blir bra. Vill inte lägga några jättesummor men ändå få mer än bara vanliga kort som bara blir liggandes.


Sen har jag läst via andra bloggar om att crimson.se ska vara ett bra ställe att beställa vanliga kort ifrån - så därifrån blev det några vanliga kort som skall sättas upp på barnens rum.


Nu har jag fått mycket fix gjort - skönt :)


  

Av Lind@ - 18 januari 2010 13:16


Igår em fick vi hjälp med lite barnpassning av mormor och morfar i några timmar :)


Fidde och jag slet härhemma med några städprojekt ! Inte så kul men mycket välbehövligt !


Fidde gjorde en storsanering av kylen och hade ute alla hyllor mm och skurade dom i badkaret ..


Jag tog mig an badrummen och illskurade kakel & duschväggar + rengjorde i badrumsskåp och hade ute alla prylar och snyggade till och slängde för gamla solkrämer mm.


Nu är det en fröjd att öppna skåpen & framförallt kylskåpet :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards