**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

EXAMENSFEST HOS MIA

Av Lind@ - 3 juni 2012 20:32


Igår firade vi att Mia numera kan titulera sig färdigutbildad socionom, efter 3,5 års slit med plugg, tentor och massa jobbig engelsk litteratur...


Blev en superlyckad kväll som innehöll allt man kan önska sig av en fest   

God mat, vin, kul tävling (Quiz), massa trevliga människor som bjöd på sig själva, sång & även lite dans framåt natten  

En kväll helt i min smak med andra ord.


Eftersom varken jag eller Mats var sådär sugna på att köra så sov vi över, rätt skönt framåt småtimmarna att slippa ta sig nånstans  


Här kommer lite bilder från kvällen:


    


   


 



Hemkomna efter festen svängde vi ihop en bulldeg och efter lite knåpande blev detta resultatet   



 




Vad har du hittat på i helgen ??

 
 
Ingen bild

Mia

4 juni 2012 19:12

Hej på dig!

Det blev en riktigt trevlig kväll =) Som på den gamla goda tiden =). Orkade ni med bullbak efter???? Eller var det du? Tyckte inte ditt sällskap verkade så pigg =). Kul att ni hade trevligt iaf och tusen tack för att ni kom och firade med mig!

Ses snart!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards