**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

DEN ÅRLIGA "UTGÅNGEN"

Av Lind@ - 5 augusti 2012 19:19



I år blev den äntligen av !! Min och Mias årliga utgång i Halmstad. Har ju nämnt den här innan, men här kommer även lite bildbevis   


Förfest:


 

Mia är moster till dom här trevliga tjejerna. Jessica till vänster och Tina till höger ..


 

Mias syster Annelie till vänster och så Mia själv


 

Moi med min fina kille


 

Här börjar nog vinet "verka"   


 

OJOJOJ  - hon kommer få hångla ikväll !!   


 

Vodka och resorb (njae, okey då - vatten och resorb - hade bara liiiite skallebang dan efter   


 

Två som dansat som galningar på Mårtenssons   


 

Två rätt sliriga "gubbar"   



Längar redan tills nästa års utgång !! Då är vi som 25 igen !!   

 
 
Ingen bild

Mia

5 augusti 2012 19:42

Det årliga utgången var ju kanon även om man var lite sliten dagen efter. Snygga kort du lagt ut på oss.... särskilt den med min fina putmun =) Blev dock inget hångel trots läpplyftet ;)

Vi får göra om det snart igen....
Kram kram

 
Ingen bild

Anna H

6 augusti 2012 20:05

Ser ut som ni fick en riktigt lyckad partykväll....tycker faktiskt att vi ska ta en riktig tjejkväll snart också. Va sååå längesedan jag va ute och dansade....

Vi får väl se vad vi orkar efter tjejmilen i Stockholm.... :)

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards