**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

HEMLIG RESA

Av Lind@ - 9 september 2013 20:56

  


Fick bara veta att vi skulle på hemlig resa lör-sön ...


Packa träningskläder, nåt lite finare och sen åker vi lördag förmiddag !!


Det var orden från Mats    


Hade lite funderingar kring antingen Helsingborg eller Göteborg ..


Han styrde kosan mot Halmstad - där vi stannade för lunch. Var ju så SUPERhärligt väder så vi satte oss på gågatan och jag käkade en smarrig Ceasarsallad. Mats tog entrecote   


 


Sen styrde han vidare söderut - förbi Helsingborg ...


Då hade jag väl lite gissningar på antingen Malmö eller Köpenhamn..


Men Malmö blev det - Elite Plaza mitt i stan !!! Jisses vilken överraskning !!


Efter vi installerat oss och druckit lite Lambrusco tog vi tåget till Köpenhamn.

Hade sån tur så 3 sekunder efter vi klev på tåget så stängdes dörrarna !   


Blev en superhärlig kväll i Köpenhamn, promenad på Ströget bort till Nyhavn.

SÅÅÅÅ god mat på en resaturang nere vid vattnet, champagne & rödvin, hummer, oxfilé & creme brulee .. Vad mer kan man önska liksom ?? Jo sällskap av min älskling såklart som skämmer bort mig så vida pass   


 


 


 


På söndagen blev det lyxig hotellfrukost, sen en låååångpromenad neråt vattnet, bort till Turning Torso, tillbaka till stan och hotellet. Hade sen utchecking så det var skönt att slippa stressa   


Hade däremot Olivias bowlingkalas att hinna hem till så vi fick dra oss hemåt lite tidigare än vi egentligen ville ... men sååååå underbar helg det blev !! Helt fantastiskt - en riktig kärleksboost   


Fick ett jättefint halsband oxå, från Edblad, som ju är mitt favoritmärke när det gäller smycken   


TACK FINA MATS FÖR DEN UNDERBARA HELGEN       

 
 
hos familjen vanlig

hos familjen vanlig

11 september 2013 07:25

Ser HÄRLIGT ut! Och samtidigt så långt från min verklighet just nu.... till våren hoppas jag att jag och R oxå kan komma iväg o sitta ute och mysa :)
Tror Mats är en av de bästa på att skämma bort...
kramis

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards