**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Lind@ - 8 december 2013 21:04



I fredags var det julfest med jobbet. Vi i personalklubben hade ordnat julbord på Scandic.


Maten var bra men Duon som spelade var KATASTROF !! Men skitsamma, vi dansade och stojade ändå.


Utan oss Hörlefolk hade baren och dansgolvet varit tomma   


Fick betala priset i lördags med ett illamående utan dess like !!! Uäärk!


 


Men vi hade asakul i fredags så det får väl vara värt det   


Mötte ju upp mamma & pappa och tjejerna på stan vid kl 12  lördags då dom skulle klippa sig och sen var jag tvungen att va någorlunda på hugget. Lät dom kolla datorn lite på em så jag kunde ta mig en minitupplur   

Jag var TVUNGEN !!    

Av Lind@ - 8 december 2013 16:45


Igårkväll blandade vi ihop pepparkaksdegen och vid lunch idag drog vi igång med baket   


Barnen bakade upp hela degen, inte en pepparkaka gjorde jag själv   


Jag hade fullt upp med att assisteram, grädda och se till att inte Alice åt upp all deg "i smyg" (som hon sa själv)   


 


 


På eftermiddan skulle Alice till Nova och leka så vi promenerade bort dit i snökaoset.

Men det var faktiskt gött att komma ut på en promenad (även om Olivia gnällde i stort sett oavbrutet hur JOBBIGT det var och hur TRÖTT hon var!!) MEn hon rusade och sprang massor oxå så inte konstigt om hon blev liiiite trött   


När vi kom bort till Nova så fick jag en fin liten påse av Jessica   


 

Av Lind@ - 8 december 2013 16:41



Igår blev det besök hos Selma på Studio Fashion för tjejerna.


Vilken gullig tjej - så glad att Hida tipsade om henne!   


 

Olivia toppade sitt och bestämde sig för att spara luggen hon klippte kort sist.


Alice ska tydligen oxå ha lång lugg nu så det blev att klippa av det slitna på henne oxå.


Sen skulle båda ha PLATT hår, för lockigt är tydligen INTE FINT   



Alice · Barn · Olivia

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards