**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 27 april 2007

Av Lind@ - 27 april 2007 20:26

Igår kom en firma och sprutade isolering på vinden, så nu inväntar vi bara fjärrvärmeväxlaren så att vi kan dra på golvvärmen.


Det är ju utlovat fint väder i helgen så jag hoppas att vi kan börja måla lite.

Allt hänger på om nån kan passa Olivia.

Ingen av mor eller farföräldrarna är hemma imorron så då kan iallafall inte jag måla nåt :( 


Av Lind@ - 27 april 2007 20:17

I onsdags hade vi besök av Maria & Vilhelm från Alvesta.

Maria har jag lärt känna genom jobbet på DFDS. När hon började i Växjö var hon på besök hos oss i Jönköping och sen hade vi mycket telefonkontakt efter det.

Senare visade det sig att vi båda väntade barn och Vilhelm är född 5 dagar före Olivia, oxå han 3 dagar före beräknat datum om jag inte minns fel.

 Helt knäckt var jag när hon skickade sms att dom redan blivit föräldrar, jag var beredd på att gå över lääääänge. Nu blev det ju inte så!

Vi hade en jättetrevlig dag och var i apladalen med barnen som fick leka av sig lite.

Där var oxå Olivias BB-kompis Benjamin, som är två dar yngre !!

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards