**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

Lugn och skön påskhelg

Av Lind@ - 24 mars 2008 19:45

Annandag Påsk !


Gud vad fort hela påskhelgen har gått !! & imorron är det redan dax för jobb igen - fast bara 1 dag, sen är det ju min lediga onsdag :)


Vi har varit rätt mycket hemma, fast 3 dar har vi varit bjudna på middag :)

Sååå skönt att slippa laga mat och sätta sig till dukat bord.


Det har blivit mycket släktsammankomster vilket varit jättetrevligt.


Olivia ska ju snart få en kusin, den 2:a april är det beräknat - så nu hoppas jag ju med spänning att den ska komma nån dag tidigare och pricka in min födelsedag på fredag ! Det hade ju varit kul tycker jag :)


Igår hade jag mitt första Dunnisparty för säsången. Det var hos en tjej i Smålandsstenar. Det var med en tjej från Gislaved som skall börja sälja där, så hon hade massa frågor och studerade mig noggrant! puh ..

Efter visningen visade det sig att MeandI´s toppsäljare i Smålandsstenar var en av dom som var på visningen! Vilken tur att jag inte visste det innan - DÅ hade jag blivit skitnervös !!! Men hon handlade för 650kr så det var ju grymt :)

Gick över förväntan trots att jag fortfarande är några plagg kort i kollektionen.


Idag var vi ute tidigt och lekte i snön. I pulkabacken var vi ensamma!! det var inga som var ute så tidigt som halv 10-10 ...

Det var riktigt härligt att busa i snön och Olivia var lyrisk!


Vi fick efter mycket packande till en liiiten snögubbe. Det var ju inte så kramig snö så det var lite svårt, men det gick till slut!


Måste ju berätta om vårt Ullaredsbesök oxå på påskafton!

Glada i hågen tänkte väl vi som alla andra - ATT PÅ  PÅSKAFTON ÄR DET NOG LITE FOLK !!! hahaha, vilket skämt! det var hur mycket folk som helst!

På parkeringen råder ju djungelns lag och redan då var adrenalinet i topp!


Men det lugnade sig och vi hittade faktiskt litegranna.

Jag kom hem med ett par jeans, en vårjacka, ett par sommarskor för sammanlagt 550kr !! och Fidde köpte 2 par 3kvartsjeans till sommaren för under 300 spänn !! + annat smått och gått ...

Jag har haft riktig tur med jeans det sista ! Mina ben verkar vara stöpta för Ullaredsjeans :) Det är bara att tacka och ta emot :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards