**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Lind@ - 7 december 2008 08:02



Det stod på programmet igår!


Åkte vid 13-tiden och gjorde första stoppet på ToysRus ! Herregud vilken leksaksaffär.

Att det fanns föräldrar som överhuvudtaget tog med sina barn in där är ett under ... !!!

Blev lite smått och gott handlat till Olivia i julklapp.

Hon har ju inget direkt specialintresse, så lite pysselgrejer och spel blev det.


En pulka ska vi köpa oxå har vi tänkt, men sen är det idétorka.


Blev inget handlat till vare sig mig själv eller Fidde, även om jag stod länge och funderade på ett superfint halsband från Diddi.

Tycker prilappen på halsband numera är vansinnigt hög - när det börjar närma sig 400spänn, då backar jag!


Musikalen Chicago var kvällens aktivitet. Det är ju två värnamotjejer som har huvudrollerna, dom var jätteduktiga, men annars får jag nog säga att storyn var rätt seg faktiskt. Nu har jag ju MammaMia att jämföra med som senast sedda musikal & det klart, den var ju helt outstanding.


Men en trevlig em/kväll hade vi ändå & idag vankas juuuulbord :)


Ska väcka Fidde ur hans skönhetssömn och se om inte vi kan montera ihop tv-möbeln. Olivia är ju hos mormor & morfar så det är luuugnt och ingen som tjatar på en :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards