**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Lind@ - 11 december 2008 20:01



Såhär "mycket" pengar brukar inga vardagkvällar normalt inbringa !!


MEN - ikväll kom det en tjej och köpte vårt gamla vitrinskåp i björk och med sig hade hon en kille - som köpte våran bokhylla !!!


Så nu är det bara soffbordet och soffan kvar!


Nu gick ju "nästan" vår nya tv-möbel ihop sig :)


Har varit en seg dag annars och att hämta Olivia på dagis nuförtiden gör mig fullkomligt rasande! Det är ett levande utan dess like att få på henne kläder och komma utanför dörren ... Kan väl kanske bero på att hon denna veckan har vaknat samtidigt som jag - 05:40 & sen vägrat lägga sig igen!


Ikväll lyckades hon med bedriften att slå sönder ett glas oxå när jag i 10 sekunder lämnade bordet och skulle hämta papper vid diskbänken!

Så det blev till att asa fram dammsugaren och börja städa mitt i allt!

Blääää - ingen bra kväll det här!


Är ledig imorron då det är bebiskoll igen, så bara tanken på att slippa kliva upp i ottan imorron och göra sig i ordning och åka ända till Jönköping gör ju att det känns lite positivt iallafall.

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards