**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Lind@ - 14 april 2009 20:35



Så var det slut med att Fidde jobbar ständigt morronskift :(


Alice skriker inte riktig så förtvivlat i timtal längre, utan nu är det mer ta-upp-mig-skrik & gnäll på seneftermiddan och kvällen.


Bara för att dom senaste dagarna har varit rätt bra så drog hon ju till med en riktig skrik-em idag! säker bara för att jag är själv ....

Är helt slut nu kan jag säga. Å inte nog med det för när jag står och fixar kvällsmat så ringer det på dörren och Olivia och granntjejen står utanför med varsin glass!! Jätteglad jag blev då eller ?????

Sen när jag hämtar henne ute en stund senare säger hon att hon ätit två (!!) glassar. Gissa hur mycket ungspannkaka med bacon i (som hon annars gillar jättemycket) hon åt ???? Nä precis - minimalt!


Sen hade hon väl värsta sockerkicken för det var ett h-vete att få henne i säng ...

Av Lind@ - 14 april 2009 20:32


Skickade bud med mina föräldrar om en torkvinda när dom var i Halmstad i helgen.

Finns ju lite större utbud där ....


Så:


Idag har dom första maskinerna med tvätt torkats ute!


Riktigt läääängtar efter att få krypa ner mellan lakanen som luktar superdupergott av torkningen utomhus :)

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards