**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Nya Birkenstock inför jobbstart

Av Lind@ - 3 augusti 2010 13:06


Jag är ju ett fan av nätshopping och när jag hittade sajten http://www.footshopping.com och insåg att det var bra mycket billigare att beställa från tyskland än att köpa här i sverige så var saken "biff" :)


Jag vet ju sen innan att det är rätt skönt att ha ett par extraskor på jobbet, att alternera med och jag har Birkenstocksandaler sen tidigare.

Dom börjar dock bli rätt risiga nu och duger mest till att lufsa runt i härhemma :)


Mamma har ett par jättesköna med lite mjukare sula sk Soft Footbed, så när jag kikade runt på sajten bestämde jag mig för ett par såna.


Jag beställde dom den 28 juli och idag levererades dom via UPS. Lev tog 6 dagar - helt okey tycker jag ;)


Pris här i Sverige ca 800kr - på "footshopping.com" knappt 500kr och då var frakten 99kr. Så jag "tjänade" dryga 300kr - inte illa va ??

Shoppar man för mer än 1000kr så är frakten gratis, så det är det flera som ska köpa lönar det ju sig att beställa ihop :)


Såhär ser min modell ut & dom passade perfekt :)


  

 
 
Ingen bild

Anna o Wille

3 augusti 2010 15:15

Kul med lite nytt inför starten på nya jobbet...du är ju helt grym på att shoppa på nätet. Just nu är jag på jakt efter lite badgrejjer till Wille som han ska ha när vi åker till Cypern...vi får väl se om jag kan komma till skott och beställa lite. Ha det så gott Kram kram

 
Jessica A

Jessica A

5 augusti 2010 21:57

Bra shoppat igen! Kul att göra bra pris på så tråkiga o "fula" skor som Birkenstock o Crocs.... men snälla - använd inte foppatofflor på jobbet. Hellre pumps så vi håller den snygga imagen uppe !! hahahaa

Bra jobbat med löpningen förresten.

Kram

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gunilla

6 augusti 2010 10:07

Till Anna & Wille:
Finns allt i Ullared! Jag köpte till vår Rhodos tur i våras. De har soldräkter, mössor och badskor. Vi brukar köpa badringar, dynor, hink och spade. Går det inte ner i packningen hem så lämnar vi kvar det. Kolla annars Hikmet på nätet. De brukar ha bra priser på leksaker och tillbehör.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards