**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Bra fredag :)

Av Lind@ - 3 september 2010 18:42

Märkte idag att mycket av infon jag fick igår faktiskt hade fastnat :)


Alla hann inte riktigt med mig idag, enligt vad schemat sa - men jag är ju inte den som är den så ett rätt "jobbigt" möte fick jag vara deltagare på istället. Mycket som handlade om personalen och hur organisationen i produktionen skall se ut framöver.


På fredagar kl 9 bjuder företaget på frukost för alla, både personal i produktionen och på kontoret. Så en fralla med massa gott gott slank ner.


Det "värsta" (om man får kalla det så, haha) är nog att man inte hinner äta lika ofta som när man är mammaledig. Magen kurrar rätt ofta nuförtiden, nåt som jag definitivt inte är van vid ;)

Det finns gratis frukt oxå, men nu när jag är runt så hinner jag inte direkt gå dit och hämta.


Längtar tills det nya kontoret är klart så vi kan sätta igång på riktigt & jobba in oss i det nya teamet (som består av mig, 2 produktionsledare & 1 som sköter all planering) !!


Idag kom dessutom min nya jobbmobil oxå :)


Ja - kan inte annat än summera denna veckan annat än att det känns superbra :)




 
 
Ingen bild

Anna o Wille

4 september 2010 14:35

Kan tänka mig att det är mycket nytt du behöver lära dig. Skönt i alla fall att allt känns bra, det är ju det viktigaste. Sen att du kommer drömma om olika trådar är väl en annan sak ;) Ha det så gott Kram Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards