**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Grillkväll hos Torgny & Majsan

Av Lind@ - 10 juli 2011 21:41


Även i år så blev vi inbjudna till Grillkväll hos fiddes pappa och sambo.


Vi var ett stort gäng som & det bjöds som vanligt på superdupergod mat, alkohol för dom som ville. Jag körde så fick Fidde stå för alkoholen. Jag har haft lite ont av magkatarr det sista och är rätt försiktig nu då jag har märkt att det gärna kommer om jag dricker vin.


Det kom en regnskur precis när vi skulle börja äta, men sen sprack det upp igen och det blev en omgång med kubb och det var storslam i mitt lag! Olivia kastade dessutom ner Kungen 2 (!!) gånger! Bra jobbat stumpan!


 

Det blev även några vändor med 4-hjulingen:


 

Oså ett kort på Alice och Leah:


 


TACK Torgny och Majsan för att ni skämmer bort oss med era tillställningar! Ni är bäst !!

 
 
Jessica A

Jessica A

10 juli 2011 21:57

Ja, ser fram emot fler inlägg så man vet vad ni hittar på!! Lita bara inte på mobilt bredband.... just startat om mitt för 3e gången på en halvtimme!

Hoppas vi kan ses nåt i somamar, får höras.
Kramis

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards