**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Lind@ - 31 januari 2012 12:05


Igår inhandlades det ett träningskort !! Så nu blir det lite pass framöver & en och annan vända på löpbandet skulle jag tro !!


Ikväll ska jag på gruppträningspass på Crosstrainer - ska bli spännande att se hur det är !!

Av Lind@ - 31 januari 2012 11:53


Idag är det min tur att vara hemma med Alice. Fick rejäl sovmorron till kl 08:20 !!! WOW !! Sååå gött så det är inte klokt !!


Trots att vi inte varit upp så länge har vi hunnit med mycket !!


Bakat ut durumbröd och gräddat (satte degen igårkväll..) & bakat semlebullar + haft översvämning i badrummet!!


Brukar sätta i några växter i badkaret och låta dom stå där och dra ett tag. Bara det att det kom väl nåt emellan så när jag rätt som är hör att det skvalar nånstans och det går upp för mig att jäklar badrummet! jag satte ju på vattnet där ... ja då flyter blommorna, hela badkaret är vattenfyllt och halva golvet fullt med vatten !!! PANIK !! och lite svordomar (som Alice praktiserade sen..)

Ut med alla handdukar och städa upp i röran ....


Nu är det snart lunch och det blir god Falukorvsgryta som vi käkade igårkväll. Testa den!


 

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards