**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

ALICE FYLLER 4 ÅR IDAG !!! HURRA HURRA HURRA

Av Lind@ - 3 januari 2013 17:43



Olivia och jag väckte Alice med sång och paket imorse - det var en väääääldigt yrvaken tjej som ändå förvånansvärt snabbt piggnade till   


 

Hon fick en egen OnePiece (från Lager157), tuschpennor och 2st filmer med Madicken.


Hon valde senare själv kläder och bestämde att hon skulle ha EN tofs och EN fläta - så det så!

Inget att diskutera !!   

På Olivia försökte jag mig på att göra 2st inbakade flätor, det gick sådär, men hon blev festfin iallafall, även om det muttrades en hel del ..


 


Alice fick bestämma maten och tårtan och valde Spaghetti med köttfärssås till middag och en Chokladtårta med chokladsmörkräm och nonstop på.



 


 

Tomten hade råkat "glömma" ett paket till Olivia, så idag kom det en ny OnePiece även till henne !!    


Tanken var att Olivia skulle hänga med mormor och morfar hem men hon ångrade sig och skickade med lillasyrran istället - så nu är hon och jag själva ikväll   



 
 
Ingen bild

Mia

3 januari 2013 18:02

Massor med grattiskramar till din "stora" tjej. Tänk vad tiden går fort, att hon redan fyller fyra år.
Du och Olivia får ha en mysig kväll!

Kram kram

 
Ingen bild

Anna o Wille

4 januari 2013 09:13

STORT GRATTIS igen till Alice på hennes födelsedag..!!

Ser att ni haft en härlig dag :)

Kram kram

 
Ingen bild

Anita

4 januari 2013 16:43

Grattis "lilla" Alice som blivit så stor Tänk vad tiden går Det är inte längesen du var en liten bebis Grattiskramar från Anita

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lind@ - 8 januari 2019 15:24

Hade barnen fram till Julaftons em då jag körde dom till Fiddes pappa. Mysig julafton som avslutades med att jag & Kees kollade på Tomten är far till alla barnen, hemma hos mamma och pappa. Sallies första jul & det var mest pappret som var intr...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:47


Riktigt mysigt att åka på julbord med familjen. Sallie var på topphumör :) Äter ju alltid på tok för mycket! Meeen det är ju såååå gott ;) ...

Av Lind@ - 17 december 2018 19:43


Årets julabak var hos Sofia i år! Vi kör ju vartannat år. Blev 4 olika grejer - rätt lagom. Vi hade gärning från 11-17 :) Blev; Polkaknäck Pariservåfflor Biscotti med hasselnöt & choklad Chokladmaränger MUMS MUMS ...

Av Lind@ - 20 november 2018 19:05


  Imorse var det en lite halvkrasslig tjej som vaknade så det fick bli en hemmadag för Alice & mig.   På em ville hon baka... Men kände inte för att dra igång muffins osv så det blev chokladbollar med twist (kaffepulver & lite av min egengjord...

Av Lind@ - 12 november 2018 18:06

I lördags kväll firade vi pappa på Tre liljor! Det bjöds på; - Toast Skagen - Schnitzel med klassiska tillbehör - Tårta till dessert Proppmätt!! Blen en lugn & trevlig kväll med lite släkt & kompisar till pappa & mamma. Tjejerna hade...

Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards