**BAKA ÄR GULD - KÖPA ÄR SILVER**

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Lind@ - 19 oktober 2013 12:58


Gjorde en koll vad som behövs i klädväg till barnen inför vintern & kostaterade att det är inte så mycket.


Shoppade en del på REA i våras samt att Mias kompis Manne ju har skänkt oss/barnen såååå mycket fina kläder genom åren. Kläder som jag fortfarande plockar fram i omgångar allteftersom Olivia växer - såååå himla bra   


Men Alice behövde ny jacka & med 20%-kupongen på HM blev den affären mitt förstahandsval.


Hittade en fin turkos till henne   


 


Är fortfarande halvkrasslig & SUPERHES !   


Nu ska jag iallafall snajda om till träningskläder och GÅ runt Osudden - undrar när löpning blir aktuellt igen måntro? med min sjukdomstajming numera så ser jag något negativt på träningsfrekvensen/intensiteten !!   


Senare i em åker jag till Mats - han är ute på älgjakt så honom ser jag knappt röken av denna helgen ..


VAD HITTAR DU PÅ I HELGEN ?? 


 


 



Presentation

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Matbloggstoppen

Skapa flashcards